صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عطار زاده در آئین تکریم رئیس سابق واحد تهران غرب:

واحد تهران غرب یکی از واحد‌های شناخته شده استان تهران است

آئین تکریم محمد نریمانی راد رئیس سابق واحد تهران غرب و معارفه یعقوب زراعت کیش سرپرست جدید واحد تهران غرب با حضور ایمان عطار زاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ملکی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران، مسئولین و جمع کثیری از استادان و کارکنان در سالن شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 932288

به گزارش خبرگزاری آنا، عطارزاده در ابتدای مراسم آئین تکریم «محمد نریمانی راد» رئیس سابق واحد تهران غرب گفت: فعالیت‌هایی که دکتر نریمانی در واحد تهران غرب انجام داد هم برای استان و هم برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و ذی‌نفعانش در واحد بسیار ارزنده بود.

وی افزود: من شخصا از ایشان تقدیر و تشکر میکنم. عملکرد دکتر نریمانی در واحد‌هایی که مسئولیت داشتند به گونه‌ای بوده که همواره با بدرقه گرم همکارانشان همراه بوده، چه در این واحد و چه در واحد یادگار امام (ره).

عطار زاده در ادامه گفت: آرزو می‌کنم همان فعالیت‌هایی را که در این واحد انجام دادند در واحد تهران مرکزی نیز به انجام برسانند و جایگاه آن واحد را هم به کمک عزیزانی که آنجا هستند ارتقاء دهند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: دکتر نریمانی راد شخصی مدیر، مدبر، متعهد، متخصص و بسیار مهربان و همیشه همراه همکاران بوده است.

عطار زاده با اشاره به سوابق ارزنده مدیریتی زراعت کیش گفت: دکتر زراعت کیش هم فردی با تجربه هستند و در مسئولیت‌های مختلفی از ریاست واحد تا معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات سابقه خدمت دارند. برای ایشان هم آرزوی موفقیت میکنیم. خدا را شکر واحدی را تحویل می‌گیرند که بسترسازی لازم انجام شده، مسیر و برنامه‌های مشخصی برای واحد شکل گرفته است و ایشان با تجارب ارزنده‌ای که دارند می‌توانند هم برنامه‌های خودشان و هم برنامه‌های مشخص شده را پیش ببرند. باعث افتخار است که وی به جمع همکاران ما در استان اضافه شدند و ان شاالله کمک کنند تا استان هم به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر