صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نریمانی راد در آئین تکریم خود در واحد تهران غرب اظهار کرد:

فرهنگ جهادی و ایثار با همدلی و هم افزایی در دانشگاه‌ها نهادینه شود

آئین تکریم محمد نریمانی راد رئیس سابق واحد تهران غرب و معارفه یعقوب زراعت کیش سرپرست جدید واحد تهران غرب با حضور ایمان عطار زاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ملکی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران، مسئولین و جمع کثیری از استادان و کارکنان در سالن شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد
کد خبر : 932286

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد نریمانی راد رئیس سابق واحد تهران غرب و سرپرست جدید واحد تهران مرکزی در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و کوشش وصف ناپذیر تمامی همکاران بخش‌های مختلف واحد تهران غرب، گفت: باید همدلی، هم افزایی، کارگروهی، فرهنگ جهادی و ایثار در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اخذ رتبه یک به عنوان یک ستاره در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان می‌درخشد، اظهار کرد: در حال حاضر واحد تهران غرب از نظر آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی و... در بهترین وضعیتش قراردارد و این تحول و موفقیت فقط با همدلی و هم افزایی تک تک شما عزیزان صورت پذیرفت. 

نریمانی راد در بخش دیگری از سخنان خود به صورت اجمالی گزارشی از روند تحول و پشرفت واحد تهران غرب در دو سال گذشته ارائه داد و افزود: این واحد دانشگاهی موفق شد در حوزه فناوری و آموزش رتبه اول و در حوزه فرهنگی رتبه عالی را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: استاندارد سازی و به روز کردن آزمایشگاهها، برنامه ریزی مدون در حوزه آموزش با حضور ۲۴ هزار دانشجو، درخشش در حوزه ورزش و ارتقا درآمد غیرشهریه‌ای از ۲۵۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیارد تومان از جمله دستاورد‌های واحد تهران غرب است.

سرپرست جدید واحد تهران مرکزی در پایان سخنان خود با تاکید بر تکریم کارکنان دانشگاه، خاطرنشان کرد: اگر همدلی را در دانشگاه ایجاد کنیم و باور داشته باشیم کار، کارهمه ماست و اگر همراه و همگام با کارکنان مان باشیم متقابلا آنها حس شان نسبت به ما همین خواهد بود.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از طرف دانشگاهیان واحد تهران غرب از دکتر نریمانی راد به نحو شایشته‌ای تقدیر شد.

گفتنی است، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی از تلاش‌های ارزنده دکتر نریمانی راد در طول تصدی ایشان به عنوان رئیس واحد تهران غرب قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر