صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق برگزار شد

کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق در محل هتل المپیک در حال برگزاری است، این کنگره با هدف ارایه جدیدترین یافته‌های تشخیصی پیشگیری و درمانی در زمینه قلب و عروق و نیز نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری‌های قلبی ادامه دارد.
کد خبر : 932281

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ صبح روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین کنگره تازه‌های قلب و عروق در محل هتل المپیک برگزار شد.

مسعود قاسمی رئیس کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق در آیین افتتاحیه این کنگره تاکید کرد: بیست و چهارمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق با چهار هدف مهم آموزش و برسی روش‌های پیشگیری، روش‌های تشخیصی، روش‌های درمانی و تحقیقات علم پزشکی قلب و عروق در حال برگزاری است.

وی افزود: ا خبر خوب امسال این است که ما خوشبختانه در قسمت مربوط به تحقیقات تعداد زیادی مقاله از کادر پزشکی، گروه تحقیقات دانشگاه‌ها، گروه پرستاری و پزشکی داشتیم.

 قاسمی ادامه داد: ما ۱۲۰ مقاله از بین این مقالات ارسالی انتخاب کردیم این تعداد مقاله ارسالی و بسیار خوب نشان می‌دهد یک جهش محسوس در ارائه مقالات جدید داشتیم.

رئیس کنگره تازه‌های قلب و عروق عنوان کرد: اتفاق بسیار خوبی که در این کنگره رخ داد حضور فعال انجمن دیابت در کنار انجمن قلب و عروق است و این موضوع نشان دهنده تاثیر بالای بیماری‌های زمینه‌ای در بیماری‌های قلبی و عروقی است.

 وی افزود: این کنگره شامل ۳۰ پنل که روزانه (دو پنل صبح، دو پنل عصر) و ۶۰۰ سخنرانی است، که در ۵ سالن به صورت همزمان برگزار می‌شود.همچنین روزانه حدود ۱۰ ورکشاپ و کارگاه آموزشی با موضوعاتی ازجمله درمان واریس و استفاده از دریچه‌های نسل جدید به صورت علمی و عملی مشغول فعالیت هستیم.

قاسمی گفت:در نمایشگاهی که تحت عنوان نمایشگاه جانبی کنگره تازه‌های قلب و عروق برگزار می شود شرکت‌های داخلی که عمدتا دانش بنیان هستند و نمایندگان داخلی از شرکت‌های خارجی محصولات جدید در حوزه قلب و عروق را به نمایش می‌گذارند.


همچنین مسعود اسلامی دبیر علمی کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق با بیان اینکه، هدف اصلی ما در این کنگره انتقال اطلاعات روز دنیا در زمینه قلب به همکاران و متخصصین قلب است، گفت: این انتقال تجربه فقط در سطح تئوری و مسائل ساده نیست بلکه چیز‌هایی که از نظر عملی در کار و مسائل روزمره کاربرد دارد را بیان می‌کنیم.

وی افزود: روز اول این کنگره را با مرور راهنمایی‌های بالینی شروع کردیم که این مسائل دو هفته پیش در کنگره قلب اروپا عنوان شده است و ما همین مسائل را مورد بحث قرار دادیم.

اسلمی گفت: امسال پنل‌هایی را برای هر استان و شهرستان اختصاص دادیم که این موضوع باعث بیشتر‌شدن اشراف متخصصین از وضعیت علمی و درمانی شهر خود و ایجاد رقابت بین اساتید هر استان می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قلب و عروق همایش
ارسال نظر