صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

پاکداشت طبیعت در پیست توچال به شرط مشارکت ورزشکاران

با مشارکت اسکی بازان و کوهنوردان مراسم پاکداشت طبیعت با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست فردا (۲۹ شهریور) در پیست بین‌المللی اسکی توچال برگزار می‌شود.  
کد خبر : 932246

به گزارش خبرگزاری آنا، آیین پاکداشت طبیعت همزمان با روزهای آخر تابستان با حضور دوست داران محیط زیست، کوهنوردان، اسکی بازان و عموم مردم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می شود. 

این برنامه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و زمین پاک، جلوگیری از نابودی منابع طبیعی و خطرات زیست محیطی و ارتقای سلامت شهروندان روز پنج شنبه (۲۹ شهریور) ساعت ۸ صبح از از ایستگاه اول آغاز می‌شود.

آیین پاکداشت طبیعت هرساله با مشارکت اسکی بازان، ورزشکاران، کوهنوردان و عموم مردم دوستدار طبیعت با شعار "کوهها برای زندگی ما حیاتی هستند " در ایستگاه هفتم پیست بین المللی توچال انجام می شود. 

این برنامه از سوی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی و با مشارکت کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، سازمان حفاظت محیط زیست، هیئت اسکی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه تفریحی ورزشی توچال و … برگزار می‌شود. 

پاکسازی محیط زیست برای ماندگاری طبیعت زیبای مجموعه توچال با امید به ترویج و فرهنگ سازی حفاظت از طبیعت از اهدافی است که اسکی بازان و کوهنوردان حامی محیط زیست دنبال می‌کنند.

علاقه‌مندان به محیط زیست و زمین پاک می‌توانند جهت شرکت در این پویش فردا ساعت ۸ صبح در مجموعه توچال حضور داشته باشند.  

گفتنی است مراسم اختتامیه و معرفی سفیران محیط زیستی تهران نیز با حضور مسئولان فدراسیون اسکی، مدیران مجموعه ورزشی توچال، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی، اداره کل محیط زیست استان تهران و هئیت اسکی استان تهران در محل هتل ایستگاه هفتم توچال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر