صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

حاتمی: سوءمدیریت باعث شده تا دربی خارج از تهران برگزار شود/ حس می کنم دربی تماشایی خواهد شد

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس در دربی تماشایی بازی خواهند کرد، چون هر دو تیم آماده هستند.
کد خبر : 932176

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره برتری استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: استقلال در شب خوب رامین رضاییان و دیگر نفرات خود با خلق موقعیت‌های متعدد به سه گل رسید و برتری قاطعی به دست آورد تا با قدرت لیگ نخبگان را شروع کند و برای بازی بعدی با السد قطر هم انگیزه بیشتری داشته باشد. استقلال با برنامه بازی کرد و این روند را ادامه دهد قطعاً می‌تواند نتایج عالی‌تری بگیرد.  

وی ادامه داد: الغرافه تیم پرمهره‌ای بود که محک جدی برای استقلال بود. بازیکنان غیرت کردند که در ورزشگاه شهر قدس روی چمن بی کیفیت ورزشگاه بازی خوبی را ارائه کردند. بازی در چنین ورزشگاه برازنده ایران و ایرانی نبود. برتری مقابل الغرافه باید به خاطره‌ها سپرده شود و از حالا به بازی‌های بعدی فکر کنند. السد در قطر حریف خطرناکی است و همه تلاش خود را می‌کند تا نماینده کشورمان را متوقف کند پس لازم است که تیم بازی بهتری را به نمایش بگذارد و بتواند دومین پیروزی خود را قطعی کند تا یک گام دیگر به صعود به مرحله حذفی نزدیک‌تر شود.  

برکناری سرمربی در پایان هفته سوم جایز نیست

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه حفظ جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال را تصمیم درستی می‌داند، خاطرنشان کرد: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در رقابت‌های آسیایی است و برای یک تیم دسته سومی هم برکناری سرمربی در پایان هفته سوم جایز نیست حتی اگر هر سه بازی را می‌باخت در صورتی که نکونام فقط در یک بازی بازنده بود. هر جای دنیا این حرف را می‌شنیدند می‌خندیدند. ضمن اینکه نکونام که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد و سال‌ها لژیونر بوده، فردی نیست که او را به این شکل کنار گذاشت، فصل قبل هم تیمش نایب قهرمان شده و تا هفته آخر هم شانس قهرمانی داشته، پس برکناری او بی‌معنا بود. ثابت شد نکونام دشمن دارد و به خاطر پست و مقام همه چیز را کنار می‌گذارند.

استقلال و پرسپولیس ناچارند در خارج از تهران دربی را برگزار کنند

وی درباره دربی استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر گفت: سوءمدیریت در فوتبال ما موج می‌زند که دربی در خارج از تهران برگزار می‌شود. اگر ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی را داشت حرفی نبود ولی وقتی به اجبار بازی در تهران نیست از مدیریت غلط و بدون تخصص است. ورود سیاسیون به فوتبال باعث شد تا چنین مسائلی پیش بیاید، چون برای مدیریت در فوتبال نیاز به تخصص است. مدیریت ورزشگاه آزادی یا شرکت نگهداری از اماکن ورزشی به غیرورزشی‌ها سپرده شده و نتیجه آن نبود زمین برای تیم ملی است و به دنبال آن استقلال و پرسپولیس هم ناچار هستند برای برگزاری دربی به شهر دیگری بروند. ورزشگاه آزادی در عرض سه سال ساخته می‌شود ولی بازسازی آن شاید زمانی زیادی لازم داشته باشد، تازه بعد از بازسازی هم باید دید قابل بهره‌برداری است یا این ورزشگاه ملی مشکل دارد؟

حدس می‌زنم دربی تماشایی شود

حاتمی یادآور شد: پرسپولیس تیم با کیفیتی است، بازی بسیار خوبی برابر تیم پرمهره الاهلی ارائه کرد و بازی به بازی بهتر شده است. پرسپولیس با وجود شکست برابر الاهلی، رضایت هواداران خود را به همراه دارد پس روند رو به رشد این تیم متوقف نشده، حتماً در دربی بازی خوبی ارائه می‌کند و با توجه به مهره‌های خوبی که دارد، بدون شک تیم آماده‌ای است. استقلال هم با برتری خوبی که مقابل الغرافه کسب کرد از بحران خارج شده و مشخص است کیفیت بهتری پیدا کرده، حتماً در دربی هم این تیم بازی بسیار خوبی انجام می‌دهد و من حدس می‌زنم این دربی تماشایی شود. ضمن اینکه اگر قانون مزخرف سقف قرارداد نبود دو تیم ترکیب بهتری داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر