صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

عضو مجلس خبرگان رهبری: منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق اثباتی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تنها راه حل مشکل سوریه گفت‌وگوهای سوری سوری است گفت: به یاری خداوند امروز منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق قابل اثباتی است.
کد خبر : 93211

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا، آیت الله سیداحمد خاتمی درجمع دانشجویان این قرارگاه، با بیان اینکه استکبارجهانی تلاش‌های زیادی کرد تا ایران را ازصحنه سیاسی جهان حذف کنند، افزود: به فضل خداوند ما نه تنها از جریان سیاسی جهان منزوی نشده‌ایم بلکه بیشتر از همیشه در صحنه مانده‌ایم.


وی ادامه داد:‌ این مهم تا جایی است که قدرت‌های استکباری دنیا بعد از مدت‌ها بتازگی به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد سوریه رسیده‌اند.


عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: ما در منطقه در میان حلقه آتش قرار داریم و وضعیت کشورهای همسایه ما مانند عراق، پاکستان و افغانستان مشخص است اما در این بین ایران اسلامی همچنان مقتدر و استوار ایستاده است و کاملا از نعمت امنیت برخوردار است.


آیت الله خاتمی دانشجویان را امیدهای امنیت و اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای منطق و استدلال، زور حرف اول را می‌زند و ما اگر بخواهیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم باید مقتدر و توانمند باشیم که به یاری خداوند هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر