صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۹ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

امکان اعتراض به مرحله شفاهی آزمون‌های دانشنامه پزشکی فراهم شد

با انتشار کلید نهایی هفتاد و یکمین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین آزمون گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی، داوطلبان از امروز ۲۵ شهریور امکان اعتراض به مرحله شفاهی را دارند.
کد خبر : 931828

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرآیند اجرایی هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از پنجشنبه ۸ شهریورماه آغاز شد.

آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دارای دو بخش آزمون کتبی و آزمون‌های شفاهی هستند. در مجموع در آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳ تعداد ۴ هزار و ۸۶۹ نفر ثبت نام کرده اند که در آزمون‌های کتبی تعداد ۴ هزار و ۳۲۹ نفر شرکت کردند.

از میان ۴ هزار و ۳۲۹ نفر شرکت کننده در آزمون کتبی تعداد ۳ هزار و ۹۲۰ نفر در هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و تعداد ۴۰۹ نفر در سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی حضور یافتند.

آزمون کتبی هفتاد و یکمین دوره دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در ۱۹ حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت الکترونیک برگزار شدند.

پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون‌های شفاهی از ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ماه ۱۴۰۳ طبق جدول زمانبندی و به صورت KFP /PMP / OSCE /MMI و سایر روش‌های ارزیابی مبتنی بر رایانه یا ایستگاهی و ... برگزار شدند.

کلید نهایی آزمون‌های کتبی منتشر شده است و به این ترتیب سوال یک درس اخلاق پزشکی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی نوبت عصر «حذف»، سوال دو درس اخلاق پزشکی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی نوبت صبح «حذف» شده است.

همچنین مهلت ارسال اعتراضات مرحله شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی ۱۴۰۳ از امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر