صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طلسم شکست؛ ۱۰ جوان خلاق تجسمی به بنیاد ملی نخبگان معرفی شدند

مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از معرفی ۱۰ جوان خلاق به بنیاد ملی نخبگان از عرصه هنرهای تجسمی خبر داد.
کد خبر : 931783

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایزد امجدی، مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و عضو شورای سیاست‌گذاری سی یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران که برای شرکت در این رویداد هنری به استان خراسان شمالی سفر کرده بود، در یادداشتی درباره جشنواره نوشت:

«سی و یکمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران. رویدادی فاخر که موفق شد رکورد‌های قبلی خود را جا به جا کند. رویدادی که پیش از برگزاری وعده کرده بودیم که برگزیده‌های آن را به عنوان مستعد بنیاد ملی نخبگان شناسایی کنیم که به لطف خداوند همینطور شد. ده جوان بی‌نظیر و خلاق با آینده‌ای روشن. همه کار بنیاد هم نظارت بر حسن انجام داوری‌ها بود.

من اما توفیق داشتم که در حاشیه جشنواره با اساتید برجسته هنر‌های تجسمی در همه حوزه‌ها و برگزیدگان این رویداد نشستی داشته باشم. بنیاد را توضیح دادم و مسیر نخبگی را و تبریک گفتم ورود هنرجو‌های جوان را به مسیر نخبگی؛ و البته تبریک گفتم به بنیاد ملی نخبگانی که آرزوی شناسایی و حمایت از مستعد برتر هنری را در کنار مستعدان علمی، عملی کرد».

انتهای پیام/

ارسال نظر