صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

یحیی سریع: حملهٔ ما با یک موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موفق به رسیدن به هدف شده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند.
کد خبر : 931760

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از سوی نیروهای مسلح این کشور درباره حمله موشکی به نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی که بدون رهگیری از سوی این نیروها انجام شد، اظهارکرد: یگان موشکی یمن یک عملیات نظامی کیفی را با هدف قرار دادن یک هدف نظامی دشمن اسرائیلی در منطقه یافا در فلسطین اشغالی انجام داد.

وی افزود: عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موفق به رسیدن به هدف شده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تأکید بر اینکه این موشک مسافت تخمینی ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه طی کرد، ادامه داد: این موشک باعث ایجاد ترس و وحشت در بین صهیونیست‌ها شد و بیش از ۲ میلیون صهیونیست برای نخستین‌بار در تاریخ اسرائیل به پناهگاه‌ها رفتند.

سرتیپ یحیی سریع اضافه کرد: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم انجام می‌شود و اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی بود که تلاش‌های شگرفی در توسعه فناوری موشکی انجام دادند تا پاسخگوی الزامات و چالش‌های نبرد باشد.

وی همچنین تأکید کرد: موانع جغرافیایی، تهاجم آمریکایی-انگلیسی، و سیستم‌های نظارت، جاسوسی و واکنش، مانع از انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی یمن در حمایت از ملت فلسطین نخواهد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان گفت: دشمن اسرائیلی باید منتظر حمله‌ها و عملیات کیفی بیشتری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر