صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

جشنواره شعر علوی به ایستگاه سوم رسید/ ۲۰ دی‌ آخرین‌ مهلت ارسال آثار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از برگزاری سومین جشنواره شعر علوی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 931749

سیدعبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه سومین جشنواره شعر علوی از سلسله برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت به میزبانی این دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می‌شود، اظهار کرد: از پوستر این جشنواره طبق دستورالعمل ابلاغی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان رونمایی شد.

وی افزود: کمیته اجرایی جشنواره شعر علوی تشکیل و مأموریت‌ها تعریف و به اعضا اعلام شد. علاقه‌مندان در سه بخش؛ دانشگاهیان، دانش آموزان و عموم مردم می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند در همه بخش‌ها جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه با توجه به موضوع جشنواره و محور آن، شاعران مازندرانی می‌توانند آثار شعری خود را به زبان مازنی با محور شعر علوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، عنوان کرد: در نظر گرفتن مناسبت موضوعی و اقلیمی تأثیر خوبی در این جشنواره خواهد داشت. اختتامیه جشنواره شعر علوی در فاصله زمانی سیزده رجب تا نیمه شعبان برگزار خواهد شد، بیستم دی‌ماه آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

میرغیاثی به بخش دانش‌آموزی هم اشاره کرد و گفت: دانش آموزان مدارس سما و سایر دانش آموزان کشور می‌توانند در جشنواره سراسری شعر علوی شرکت و استعداد‌های خود را در این رویداد ادبی به نمایش بگذارند. کانون‌های دانشجویی و دانشجویان در برگزاری جشنواره شعر علوی نقش مهمی ایفا می‌کنند، بسیج دانشجویی و کانون‌های ادبی دانشگاه در این جشنواره مشارکت فعال خواهند داشت.

وی به بخش زیارت جامعه کبیره که محور ویژه چهارمین جشنواره امامت و مهدویت است اشاره و مطرح کرد: جشنواره شعر علوی نیز با محور زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود و این زیارت می‌تواند الهام‌بخش اهالی ادبیات و شاعران در خلق آثار ادبی و شعری باشد.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر