صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

کاربرد پنل پیام کوتاه برای مشاغل در مدیرپیامک

مزایای پنل پیام کوتاه آنقدر گسترده است که مثل چتری بزرگ همه مشاغل و حرفه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد. این مزایا در سایه ارتباط گسترده و عمیق با مشتریان هدف ایجاد می‌شود و کسب‌و‌کار‌ها را رونق می‌دهد.
کد خبر : 931679

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مزایای پنل پیام کوتاه آنقدر گسترده است که مثل چتری بزرگ همه مشاغل و حرفه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد. این مزایا در سایه ارتباط گسترده و عمیق با مشتریان هدف ایجاد می‌شود و کسب‌و‌کارها را رونق می‌دهد. بنابراین، چه مدیرعامل یک کارخانه بزرگ باشید و چه یک کسب‌و‌کار ساده خانگی داشته باشید، از پنل پیامکی بی‌نیاز نخواهید بود و این سامانه می‌تواند مثل شاه‌کلیدی برای معرفی کسب‌و‌کار شما به دیگران باشد. در این مطلب از مدیرپیامک، کاربرد پنل پیام کوتاه در تعدادی از مشاغل معروف و پرمخاطب را بررسی می‌کنیم و باقی کار را به خلاقیت شما می‌سپاریم تا به بهترین شکل ممکن از این امکان در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

کاربرد پنل پیامکی در مراکز مذهبی

با استفاده از پنل پیامکی در مراکزی مانند هیئت‌ها، مساجد و... از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • اطلاع‌رسانی به مخاطبین برای برگزاری مراسم‌ها و فعالیت‌های مرکز

  • ارسال پیامک یادآوری برای شرکت در جلسات مرکز

  • عرضه آثار و فراورده‌های فرهنگی و دینی از طریق ارسال پیامک

  • ارسال پیام تبریک تولد به اعضای کانون

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در مواقع ضروری مانند برگزاری جلسات فوق‌العاده

  • ارسال پیامک‌های متنی با هدف اشاعه فرهنگ و معارف دینی

  • جلب مشارکت‌های مردمی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیامک و...

کاربرد پنل پیامکی در نشریات

نشریات هم از پنل پیامکی استفاده‌های زیادی می‌کنند. برای مثال، به موارد زیر توجه کنید:

  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای فرا‌ رسیدن زمان تمدید اشتراک با نشریه

  • ارسال عناوین شماره بعدی مجله برای ترغیب مشتریان به خرید

  • امکان تبادل نظر با مخاطبان برای اطلاع از علاقمندی‌ها، دلنوشته‌ها و نظرات آن‌ها

  • برگزاری مسابقات پیامکی و امکان قرعه‌کشی از طریق نرم‌افزار

  • اعلام زمان انتشار و توزیع شماره‌های جدید مجله

  • ارسال پیامک به شرکت‌ها به منظور جذب اسپانسر مالی

  • اطلاع‌رسانی درباره اخبار و رویدادهای مهم و فوری

  • ارسال قیمت‌های سهام، سکه، ارز و...

کاربرد پنل پیامکی در اصناف و اتحادیه ها

با استفاده از پنل پیامکی و در صورت درخواست مشتری می‌توان مراحل اخذ جواز را برای مخاطبین ارسال کرد. همچنین استفاده از این سامانه، قابلیت‌های دیگری مانند موارد زیر را هم در ارتباط با اصناف و اتحادیه‌ها ایجاد می‌کند:

  • امکان ایجاد ارتباط مستمر بین اعضا و اطلاع‌رسانی درباره تشکیل مجامع عمومی

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره اخبار جدید و نرخ‌های جدید صنف

  • پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص اعلام وضعیت صدور جواز متقاضیان

  • دریافت شکایات مشتریان با ارسال کد واحد صنفی

  • ارسال پیامک‌های مناسبتی به اعضا

  • اطلاع‌رسانی درباره کالاهای تقلبی و روش‌های تشخیص آن‌ها

  • معرفی 5 واحد صنفی برتر به صورت ماهانه به دیگر واحدهای صنفی

  • اطلاع‌رسانی به واحدهای پلمپ‌شده در خصوص مراحل فک پلمپ و...

همچنین افراد می توانند با توجه به نوع تبلیغاتی که قصد انجام دادن آن را دارند از بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف مدیرپیامک نیز استفاده کنند.

کاربرد پنل پیامکی در مهد کودک ها

بعضی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این سامانه در مهد کودک‌ها به صورت زیر است:

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به والدین درباره برنامه‌های مهد و برگزاری جلسات و...

  • ارسال پیامک‌های مناسبتی

  • امکان ارتباط مستمر با والدین و کاهش هزینه‌های تماس

  • اطلاع‌رسانی به والدین در خصوص وضعیت و فعالیت‌های کودکان

  • ارسال پیامک تشکر به نام اشخاص بعد از مراجعه یا تماس با مهد کودک

  • ارسال پیامک تبریک تولد کودک به صورت اتوماتیک برای والدین و...

کاربرد پنل پیامکی در مدارس و آموزشگاه ها

استفاده از پنل پیامکی در مدارس هم کاربردهای متنوع و فراوانی دارد. برای مثال به موارد زیر توجه کنید:

  • ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر بین اولیاء و مربیان

  • اعلام تعطیلی مدارس به‌خاطر شرایط خاص مانند بارش برف، آلودگی هوا و...

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره آخرین وضعیت تحصیلی و غیبت و تأخیر دانش‌آموزان

  • امکان ارسال پیامک تبریک تولد برای معلمان و دانش‌آموزان به صورت خودکار

  • اطلاع‌رسانی به مربیان برای برگزاری جلسات مدرسه

  • برگزاری نظرسنجی درباره عملکرد معلمان و کادر آموزشی

  • امکان ایجاد ارتباط دوسویه بین دانش‌آموزان و آموزشگاه

  • اعلام زمان شروع ثبت‌نام سال جدید، فعالیت های فوق برنامه و...

  • ارسال خودکار پیامک‌های مناسبتی

  • امکان ارسال انتقادات و پیشنهادات برای بهبود عملکرد آموزشگاه

  • اطلاع‌رسانی به والدین در خصوص زمان برگزاری آزمون‌های مهم، زمان توزیع کارنامه و...

  • ارسال پیامک‌های مشاوره‌ای به والدین در خصوص رفتارهای خاص دانش‌آموزان مانند بیش‌فعالی، تنبلی و...

کاربرد پنل پیامکی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

وجود پنل پیامکی در دانشگاه‌ها، مزایای فراوانی مانند موارد زیر دارد:

  • اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت انتخاب واحد و زمان ثبت‌نام دانشجویان

  • اعلام نمرات دانشجویان

  • ارسال پیامک‌های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی

  • اعلام زمان برگزاری امتحانات

  • اطلاع‌رسانی درباره تاریخ برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های دوره‌ای و امکان ثبت‌نام متقاضیان

  • اطلاع‌رسانی درباره کتاب‌های منتشر‌شده در دانشگاه

  • برگزاری مسابقات پیامکی و معرفی برندگان با انجام قرعه‌کشی

  • بالا بردن سطح علمی دانشجویان با ارسال پیامک‌های آموزشی

  • ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان از طریق اطلاع‌رسانی‌های پیامکی

  • ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی برگزاری جلسات گروهی و کارگاه‌های آموزشی

کاربرد پنل پیامکی در آژانس های مسافرتی

آژانس‌های مسافرتی می‌توانند در موارد زیادی روی امکانات پنل‌های پیامکی حساب کنند. برای مثال به نمونه‌های زیر توجه کنید:

  • معرفی خدمات جدید آژانس از طریق ارسال پیامک

  • معرفی پیامکی شعبه یا شعبات جدید آژانس

  • اطلاع‌رسانی درباره زمان حرکت کاروان‌ها، تأخیر یا لغو سفرها

  • ثبت‌نام پیامکی متقاضیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی

  • اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری جلسات توجیهی قبل از سفر

  • اطلاع‌رسانی پیامکی درباره برنامه‌های طول سفر برای مسافران

  • راه‌اندازی کلوپ‌های پیامکی برای مشتریان برای ایجاد تعامل بیشتر

  • برگزاری مسابقات جذاب پیامکی و اعلام برندگان با قرعه کشی

  • امکان دریافت نظرات و پیشنهادهای مشتریان از طریق پیامک

  • ارسال پیامک‌های مناسبتی

  • اطلاع‌رسانی درباره تورهای لحظه آخری

  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای استفاده از تخفیف‌های ویژه و مناسبتی

  • ارسال اخبار و رویدادهای مهم برای همکاران و مشتریان از طریق پیامک

  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به منظور جذب مشتریان بیشتر

کاربرد پنل پیامکی در آموزشگاه های رانندگی

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل پیامکی در آموزشگاه‌های رانندگی به شرح زیر است:

  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای جذب متقاضیان آموزش رانندگی

  • نظرسنجی از متقاضیان رانندگی درباره کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی آموزشگاه

  • ارسال پیامک‌های مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان رانندگی

  • اعلام شرایط ثبت‌نام متقاضیان آموزش رانندگی از طریق ارسال پیامک

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در مورد زمان شروع کلاس‌های تئوری و عملی

  • تهیه آمار متقاضیان ثبت‌نام، قبولی‌ها و چند دوره‌ای‌ها از طریق ارسال و دریافت پیامک

  • ارسال پیامک‌های هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان

  • اطلاع‌رسانی پیامکی در مواقع ضروری مثل تغییر ساعات کلاس یا پیش آمدن شرایط غیرمترقبه

  • سازمان‌دهی و گروه‌بندی متقاضیان از طریق پنل پیامکی

  • ارسال پیامک برای هماهنگی ساعات آموزشی بین متقاضیان و مربیان

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص معرفی و خدمات امکانات آموزشگاه برای عموم

  • ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت مناسبتی به متقاضیان و همکاران

  • قابلیت رسیدگی به درخواست‌های واصله از طریق سامانه پیامکی

  • برگزاری نظرسنجی پیامکی به منظور بهبود عملکرد آموزشگاه

  • ایجاد یک سامانه پیامکی برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات متقاضیان و همکاران

کاربرد پنل پیامکی برای نمایندگی های فروش خودرو

نمایندگی‌های فروش خودرو می‌توانند با استفاده از پنل‌های پیامکی از امکاناتی نظیر این موارد بهره‌مند شوند:

  • اطلاع‌رسانی در خصوص جدیدترین روش‌های فروش محصولات به مشتریان از طریق پیامک

  • اعلام تاریخ تحویل خودور به مشتری از طریق ارسال پیامک

  • ارسال پیامک‌های تبریک یا تسلیت به مناسبت‌های مختلف

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات و تخفیف‌های ویژه

  • نظرسنجی پیامکی از مشتریان درباره خدمات ارائه‌شده مانند خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات

  • ایجاد منشی آنلاین برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان به صورت پیامکی

  • امکان پاسخگویی 24 ساعته پیامکی درباره خرید نقدی و به روز انواع مدل‌های خودرو

  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی

کاربرد پنل پیامکی در رستوران ها

با استفاده از پنل پیامکی در رستوران‌ها، امکانات مختلفی نظیر این موارد، انتظار شما را می‌کشد:

  • امکان برقراری ارتباط مؤثر و دوسویه با مشتریان

  • ارسال پیامک تشکر به نام اشخاص برای انتخاب رستوران شما

  • ارائه تخفیف‌های ویژه مناسبتی به مشتریان با ارسال کدهای تخفیف پیامکی

  • امکان ارائه منوی غذا به مشتریان با ارسال یک عدد به شماره پیامکی شما

  • درست کردن یک کلوپ پیامکی برای مشتریان و ارائه تخفیف‌های ویژه به آن‌ها

  • ارسال خودکار پیامک تبریک تولد به مشتریان و ارائه تخفیف به آن‌ها

کاربرد پنل پیامکی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

در این قسمت، چند نمونه از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل پیامکی در کارخانجات تولیدی را با هم مرور می‌کنیم:

  • معرفی محصولات جدید با ارسال پیامک

  • اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری زمان و مکان جلسات

  • ارسال پیامک‌های تبریک یا تسلیت در مناسبت‌ها

  • ایجاد سامانه پیامکی پرسش و پاسخ برای پشتیبانی از فروش محصولات

  • ارسال پیامک‌های خبری برای اطلاع از رویدادهای سازمان به همکاران و مشتریان

  • اعلام زمان برگزاری جلسات و همایش‌های عمومی و ثبت نام از متقاضیان

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای فراخوان مناقصات

  • اعلام لیست قیمت محصولات از طریق پیامک

  • قابلیت معرفی نمایندگی‌های جدید به مشتریان

  • برگزاری مسابقات جذاب پیامکی و اعلام برندگان بعد از قرعه‌کشی

  • ارسال پیامک‌های قدردانی برای مشتریان به خاطر حضور در همایش‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی

  • قابلیت مانیتورینگ خط تولید از طریق موبایل

  • ارسال پیامک‌های یادآوری برای حضور در جلسات و رویدادهای مهم

کاربرد پنل پیامکی برای نمایندگی های بیمه

برخی از مهم‌ترین امکانات پنل‌های پیامکی برای شرکت‌ها و نمایندگی‌های بیمه به صورت زیر است:

  • ارسال خودکار پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص پایان قرارداد بیمه

  • اعلام زمان سررسید بیمه با ارسال پیامک خودکار برای مشتری

  • ارسال پیامک‌های مناسبتی تبریک یا تسلیت به مشتریان

  • امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به صورت منطقه‌ای یا برای یک صنف خاص

  • اطلاع‌رسانی درباره خدمات جدید بیمه‌ای به مشتریان از طریق پیامک

  • امکان ارتباط دوسویه با مشتریان و دریافت نظرات و پیشنهادات آن‌ها

  • امکان آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود با ارسال پیامک در هر ساعت از شبانه‌روز

کاربرد پنل پیامکی برای هتل ها و مراکز توریستی

پنل‌های پیامکی، اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به مشتریان هتل و مراکز توریستی را به‌مراتب ساده‌تر می‌کنند. برای مثال، موارد زیر را ببینید:

  • امکان اطلاع‌رسانی سریع برای هماهنگی شیفت‌های کاری بین کارکنان

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای پذیرایی از مهمانان تورهای داخلی و خارجی

  • قابلیت پاسخگویی اتوماتیک برای رزرو غذا و اتاق‌ها

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره منوی سلف ‌سرویس‌های روزانه

  • اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری جشنواره‌ها و سمینارها

  • ارائه تخفیف‌های نوروزی برای مشتریان قدیمی با ارسال کدهای تخفیف

  • برگزاری نظرسنجی از طریق پیامک

  • ارسال پیامک‌های تبریک تولد برای مشتریان یا کارکنان هتل به صورت خودکار

  • اطلاع‌رسانی سریع به مشتریان حاضر در هتل برای استفاده از تخفیف‌های خاص

  • برگزاری مسابقات پیامکی جذاب برای مشتریان حاضر در هتل

کاربرد پنل پیامکی برای صندوق های قرض الحسنه و تعاونی

با کمک گرفتن از پنل‌های پیامکی، خدمت‌رسانی به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه و... ساده‌تر خواهد بود. برای مثال، به موارد زیر توجه کنید:

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره نرخ‌های سود به مشتریان

  • اطلاع‌رسانی برای زمان حضور مشتریان و تکمیل مدارک

  • نظرسنجی پیامکی از مشتریان درباره کیفیت خدمات ارائه‌شده، نوع برخورد ارباب رجوع و...

  • معرفی خدمات بانکی به مشتریان از طریق سیستم پاسخگویی خودکار

  • صندوق انتقادات و پیشنهادات با ایجاد یک خط اختصاصی ارسال پیامک برای ارتباط با مدیریت و...

  • ارسال پیامک‌های مناسبتی

  • ارسال پیامک‌های تشکرآمیز از مشتریان بابت افتتاح حساب

  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای ورود به اینترنت بانک و انجام تراکنش‌های مالی

  • اطلاع‌رسانی در خصوص تراکنش‌های انجام‌شده از طریق پیامک

  • ارسال اس ام اس‌های تبریک تولد برای مشتریان و پرسنل به صورت خودکار

  • اعلام دیرکرد قسط وام‌ها یا سررسید آن‌ها از طریق ارسال پیامک

کاربرد پنل پیامکی در مراکز و ادارات دولتی

استفاده از این سامانه در مراکز دولتی مزایای زیادی دارد. برای مثال، موارد زیر را ببینید:

  • امکان دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش‌های مردمی

  • انتشار اخبار سازمان مانند بازدیدها و... از طریق ارسال پیامک

  • قابلیت نظرسنجی پیامکی درباره نحوه خدمت‌رسانی با دسترسی به جامعه آماری روشن و قابل استناد

  • اطلاع‌رسانی درباره زمان برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های علمی - فرهنگی و فراخوان از طریق پیامک

  • ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت به مناسبت‌های مختلف

  • ارسال پیامک‌های انگیزشی برای کارکنان اداره

  • اعلام ارائه خدمات خاص به کارمندان نمونه و نظرسنجی از خود کارمندان درباره نوع پاداش

  • ارسال پیامک‌های جذاب فرهنگی به صورت روزانه یا هفتگی برای کارکنان

  • اطلاع‌رسانی درباره برگزاری جلسات مدیران با قابلیت گزارش دلیوری پیامک‌ها

  • اعلام میزان حقوق یا پاداش در نظر گرفته‌شده برای آخر ماه به کارمندان قبل از تحویل فیش حقوقی و...

کاربرد پنل پیامکی در کاریابی ها

کاریابی‌ها هم می‌توانند از امکانات پنل‌ پیامکی به شکل‌های مختلفی بهره‌مند شوند. برای مثال به موارد زیر دقت کنید:

  • ارسال پیامک تأیید ثبت‌نام برای کارجویان

  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای آگهی‌های جدید استخدام به متقاضیان

  • ایجاد ارتباط دوسویه و پویا با متقاضیان جویای کار

  • ارسال اخبار استخدامی مرتبط با هر کارجو با استفاده از ماژول‌های پاسخگویی خودکار

  • اطلاع‌رسانی به مخاطبان درباره تغییرات مهم و فوری مانند تغییر ساعات کاری، قیمت‌ها و...

  • ارسال پیامک تبریک برای موفقیت افراد در احراز شغل جدید

  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با هدف جذب افراد جویای کار

در هر حرفه و کسب‌و‌کاری که هستید، به مدیر‌پیامک اعتماد کنید...

با خرید پنل‌های پیامکی مدیر پیامک، سطح ارتباط خود با مشتریان و مخاطبان شغل خود را بالاتر ببرید و از امکانات حرفه‌ای و به‌روز این سامانه‌ها بهره‌مند شوید. کافی است با شماره‌های 02191559000 یا 02191099998 تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان خبره این سامانه استفاده کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر