صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

افتخارآفرینی دانشگاه آزاد اصفهان در المپیاد دانشجویان علوم پزشکی

دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان با کسب عناوین برتر در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور افتخارآفرینی کردند.
کد خبر : 931652

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و از برگزیدگان این المپیاد تجلیل شد.

در این المپیاد ۶ هزار دانشجوی علوم پزشکی از ۶۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور به رقابت پرداختند که در پایان حدود ۵۰۰ دانشجو به مرحله پایانی راه پیدا کرده و برترین‌های این اختتامیه لوح قدردانی و جوایزی دریافت کردند.

تیم مشترک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توانست با کسب رتبه اول، مدال طلای بخش گروهی در حیطه کارآفرینی و کسب‌وکار‌های فناورانه برای طرح تجاری «بی لکنت: دستیار هوشمند گفتار درمانگر» را به خود اختصاص دهد.

نگین ژاله دانشجوی سال چهارم رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) عضو این تیم و برگزیده مدال طلای المپیاد شد و زهرا اسماعیلی دانشجوی دندانپزشکی این واحد دانشگاهی دیپلم افتخار شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

به گزارش آنا، این المپیاد از ۶  حیطه هنر و سلامت با موضوع خود مراقبتی، حیطه مدیریت نظام سلامت، حیطه آموزش پزشکی، حیطه کسب‌وکار‌های فناورانه، حیطه استدلال بالینی و حیطه علوم پایه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر