صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ میزبان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

محمدجواد ظریف در مرحله نهایی محور استراتژیک و راهبردی دومین جایزه ملی سیاستگذاری حضور یافت.
کد خبر : 931643

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد ظریف با حضور در مرحله نهایی محور استراتژیک و راهبردی دومین جایزه ملی سیاستگذاری از نزدیک شاهد برگزاری و نحوه ارزیابی پژوهش‌های اندیشکده‌ای این رویداد ملی بود.

در جریان این بازدید، سجاد زوده مهر دبیر جایزه ملی سیاستگذاری با تبیین ضرورت و هدف جایزه، به تشریح فرآیند طی شده برای شناسایی الگو‌های برتر اندیشکده‌ای کشور پرداخت. 

بنا بر این گزارش، در دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ ۵۰۷ پروژه اندیشکده‌ای در ۴ محور «بینشی و اندیشه ای»، «استراتژیک و راهبردی»، «عملیاتی و اجرایی» و «تولید و توسعه محصول» به رقابت پرداختند و این جایزه پس از سه مرحله ارزیابی در هر محور به مرحله نهایی رسید.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور در مرحله نهایی جایزه در محور «استراتژیک و راهبردی»، ارائه پروژه «ابتکار راهبردی ایران؛ جانمایی جدید و بازتعریف نقش ایران در اقتصاد جهان»؛ پژوهشی از مرکز پژوهش‌های مجلس شوراری اسلامی که توسط مهدی رزم آهنگ انجام گرفت را مشاهده و در پایان نظرات خود را نسبت به مسئله این پژوهش و ارائه راهبرد‌های پیشنهادی آقای رزم آهنگ بیان کرد.

گفتنی است؛ اعضای هیئت داوران نهایی این بخش از محور «استراتژیک و راهبردی»، مصطفی زمانیان «رئیس سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری»، ناصر باقری مقدم «دبیر شورای آینده نگاری فرهنگستان علوم ایران» و کیومرث اشتریان «عضو هیئت علمی دانشگاه تهران» بودند. همچنین علی فکری «معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران»، داور تخصصی این بخش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر