صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی از چین به تهران وارد خواهد شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی از چین به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران پیش از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر : 931617

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ارتباط با برنامه‌ریزی این شرکت برای مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: شرکت واحد همانند سال‌های گذشته، خدمات ویژه‌ای را برای دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به خرید و تأمین اتوبوس‌های جدید داخلی افزود: با توجه به سفری که اخیراً توسط شهرداری تهران به چین انجام شد، بارگیری ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی انجام شده است و طبق قول طرف چینی، این اتوبوس‌ها پیش از مهرماه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت اضافه خواهند شد. این اتوبوس‌ها بخشی از قرارداد ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی است.

به گفته علیزاده، این اتوبوس‌ها در خطوط پرتردد و مرکز شهر به کار گرفته خواهند شد. همچنین، شرکت‌های داخلی هر هفته ۲۰ الی ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید را به شهرداری تهران تحویل می‌دهند. تاکنون شرکت عقاب ۳۶۶ دستگاه از هزار اتوبوس تعهد شده و شرکتی نیز ۱۱۶ دستگاه از ۵۰۰ اتوبوس تعهد شده را تحویل داده است. همچنین تا پیش از مهرماه، ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر توسط شرکتی تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در ایستگاه‌های بی‌آرتی اشاره کرد و گفت: تا یک ماه گذشته، ۱۶۲ ایستگاه مجهز به دستگاه کارت‌خوان شده‌اند و با همکاری سازمان فاوا، این تعداد تا مهرماه به ۲۱۶ ایستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر