صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون که در شورای تامین استان کرمان برگزار شد، گفت که در این جلسه عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور همچون قاچاق، اتباع بیگانه و گروهک‌های تروریستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 931563

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم رضایی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، اظهار کرد: عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو جلسه در استانداری کرمان داشتند.

وی توضیح داد: جلسه اول با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بود که توضیحی درباره وضعیت امنیت در جنوب شرق کشور به نمایندگان ارائه داد.

رضایی اضافه کرد: در ادامه کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه‌ای با اعضای شورای تامین استان کرمان برگزار کرد که در این جلسه معاون امنیتی وزیر کشور، استاندار هرمزگان و معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

به گفته وی در این جلسات، عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور از جمله در زمینه قاچاق، اتباع بیگانه، گروهک‌های تروریستی و سایر مسائل امنیتی در این مناطق و حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر