صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
باشگاه پرسپولیس:

فدراسیون فوتبال پرسپولیس را تنبیه و به رقبایش جایزه داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم بدرقه بازیکنان تیم که در محل تمرین انجام شد، ضمن تقدیر از سرخپوشان، درباره تصمیم شبانه و ناگهانی فدراسیون علیه قانون و نظم در فوتبال ایران سخن گفت.
کد خبر : 931501

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود در تهران قبل از سفر به عربستان برای انجام نخستین بازی لیگ نخبگان آسیا را امروز (جمعه) به انجام رساندند.

مدیرعامل پرسپولیس و معاون ورزشی باشگاه برای بدرقه تیم در این تمرین حضور داشتند. رضا درویش در جمع اعضای تیم، ابتدا از تلاش‌های آن‌ها و زحماتی که در تمرینات و مسابقات در فوتبال متحمل می‌شوند، تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای اعضای تیم و کسب نتایج مطلوب در ایران و آسیا، باشگاه را مصمم به قدردانی شایسته از ایشان دانست.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در شرایطی که اتفاقات و تصمیمات عجیب و غریب در فوتبال ایران در حال وقوع است، تیم فوتبال پرسپولیس با گرفتن حق خود، شادی هواداران را به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل سرخپوشان، در ادامه صحبت‌های خود، شرایط باشگاه را تشریح کرد و درباره تصمیم شبانه فدراسیون پیرامون سقف بودجه سخن گفت که به یکباره اخذ شد. در حالی که قانون چیز دیگری بود و پرسپولیس به جهت اجرای آن، متضرر شد و رقبای پرسپولیس از قانونگرایی پرسپولیس و قانون‌گریزی خود نفع برده و فدراسیون فوتبال به آن‌ها جایزه داد و پرسپولیس را تنبیه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر