صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

لزوم تولیدمحتوای علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی جوانان در مسائل فرهنگی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت، خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به‌منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.
کد خبر : 931499

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با هدف رایزنی درباره فعالیت‌های مشترک فرهنگی و تعامل بیشتر بین این دو مجموعه دیدار کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهر مرودشت در این نشست خواستار استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر از منابع، ظرفیت کتابخانه دانشگاه و همکاری استادان و نخبگان دانشگاهی در تولید محتوای مناسب از منظر علمی و دینی به منظور اقناع‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان در مسائل فرهنگی شد.

محمدجواد گرانمایه، چاپ و نشر مقالات علمی استادان در نشریات دانشجویی، دانشگاهی، روزنامه‌های محلی و یا حتی توزیع به‌صورت بروشور را در این زمینه بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر