صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

محرومیت‌زُدایی از متاطق محروم شهرستان ممسنی؛ جهاد دانشجویان در قلب محرومیت

اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در مناطق محروم شهرستان ممسنی برای محرومیت‌زُدایی آغاز شده است.
کد خبر : 931457

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در شهر بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش از شهرستان ممسنی در حال برگزاری است.

این اردوی جهادی از ۱۹ شهریورماه در شهر و روستا‌های محروم اطراف این بخش از شهرستان ممسنی با حضور ۳۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی آغاز شده و تا ۲۵ این ماه ادامه خواهد داشت.

در این اردوی جهادی حسینی فرمانده بسیج دانشجویی و استادان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ممسنی حضور داشت.

 گروه جهادی شهید ابوذر داوودی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و علمی مشغول خدمات‌رسانی به مردم این مناطق محروم هستند.

مساعدت‌های فرهنگی و بسته‌های فرهنگی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان مدارس با همکاری بسیج مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به مردم محروم تقدیم شد و در این باره دانشجویان تلاشگر، جهادگر و بسیجی دانشگاه به صورت شبانه‌روزی فعالیت جهادی انجام دادند.

در عرصه فرهنگی کلاس‌های قرآنی، تغذیه سالم، آموزش‌های مهارت‌های زندگی توسط دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی این دانشگاه در حال برگزاری است.

در عرصه بهداشت و درمان، تیم پزشکی برای خدمت‌رسانی درمانی و بهداشتی ضمن حضور مستقیم در روستا‌ها و بخش‌های تابعه و شهر بابامنیر برای معاینه و مداوای بیماران و عامه مردم در حال همکاری هستند.

زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ممسنی، حسینی فرماندهی بسیج دانشجویی این شهرستان، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به همراه اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از استادان و کارکنان دانشگاه در این اردوی جهادی حضور داشتند که ضمن دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم و معزز شهدای این شهر از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی و همکاری صمیمانه دانشجویان قرار گرفتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ممسنی در حاشیه اردوی جهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا دانشجویان بسیجی را به‌عنوان محور اصلی این برنامه معرفی و از روحیه انقلابی و جهادی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی که در تمام برنامه انقلابی پیشتاز هستند، قدردانی کرد.

کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا هدف از برگزاری این اردوی جهادی را حضور دانشجویان در مناطق محروم و کمک به محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و خودسازی دانشجویان برای فعالیت در عرصه‌های مختلف جنگ نرم و مقابله با تهدیدات دشمنان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر