صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

مدال‌های طلا و نقره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی بر گردن دانشجویان دانشگاه آزاد قشم

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بین‌الملل قشم در شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.
کد خبر : 931449

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بین‌الملل قشم در شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بین‌الملل قشم با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: المپیاد علمی از بزرگ‌ترین رقابت‌های فاخر علمی در کشور است که نشانگر روحیه کار تیمی و انسجام علمی دانشجویان و استادان بوده و یکی از عرصه‌های مهم نمود کارکرد دانشگاه‌ها در حوزه آموزش است.

محمد حیدری نارمندی اضافه کرد: بدون تردید موفقیت در این آوردگاه علمی و کسب مدال در رقابت با مجموعه‌های علمی در سایر دانشگاه‌ها و قرار گرفتن نام دانشگاه علوم پزشکی بین‌الملل واحد قشم در میان دانشگاه‌های مدال‌آور بسیار غرورآفرین و نویدبخش است.

وی، اسامی دانشجویان مدال‌آور شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به علی کامکار، دانشجوی پزشکی، کسب مدال نقره درمرحله حیطه کارآفرینی و هلیا احمدی کسب مدال برنز در حیطه استدلال بالینی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر