صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
معاون بانوان اداره ورزش و جوانان استان قم در گفت وگو با آنا:

امیدوار هستیم وزیر ورزش از طرح های ورزش همگانی استقبال کند/ افتتاح ورزشگاه تختی قم به ورزش ما جان می دهد

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان استان قم گفت: با بازسازی و افتتاح ورزشگاه تختی قم ورزش قهرمانی بانوان ما جان می گیرد.
کد خبر : 931442

لیلا عنبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص برگزاری طرح بانو توانا در استان قم اظهار کرد: درکلاس هایی که در حال برگزاری است 30 شرکت کننده حضور دارند. این طرح بیشتر با آب درمانی و ورزش در آب سروکار دارد. هیئت نجات غریق استان از اول طرح پای کار بوده و خیلی کمک کرد. هیئت شنا و فدراسیون مربوطه متأسفانه دیر اقدام کرد و به همین دلیل کمی دیر شروع کردیم. استقبال از این طرح در استان ما نیز بسیار خوب بود.

ورزشگاه ها به نسبت به حجم جمعیتی استان قم باید بیشر باشد

وی در پاسخ به این سوال که تعداد ورزشگاه های استان قم چه اندازه است و بانوان استان قم می توانند به راحتی فعالیت داشته باشند یا خیر، گفت: نسبت به دوران قبل خیلی بهتر شده است. استان قم شهرستان نداشت و تازگی دوتا شهرستان به این استان اضافه شده است. ما بیشتر توابع داشتیم و ورزشگاه ها بیشتر در مرکز شهر بود. تعداد ورشگاه های خصوصی ما 400 به بالا و ورزشگاه های اداره ما به تعداد 80 و بیشتر هستند. اما نسبت به حجم جمعیتی استان قم باید در حوزه همگانی بیشتر باشد. 

خوب است مدیران جدید از طرح های ورزش همگانی بیشتر حمایت کنند

معاون بانوان اداره ورزش و جوانان استان قم در خصوص طرح های ملی ورزش گفت: در طرح همگانی ورزش و مردم که از جانب وزارت حمایت می شود شرایط بهتر شده است. جا داشت این طرح 15 سال پیش اجرا می شد. با این طرح تمامی اماکن ورزشی که زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان هستند، موظف شدند صبح ها زمانی را به صورت رایگان در اختیار مردم بگذارند. تمامی هزینه ها نیز توسط ورزش و جوانان پرداخت می شود. در این سانس ها حداقل 80 نفر شرکت می کنند. همه ما با خدمت به خلق خدا رضایت خداوند را می خواهیم جلب کنیم پس چه خوب است مدیران جدید ما از طرح های ورزش همگانی که برای مردم است استقبال کنند. می شد از زمان های قبل اتفاق بیفتد اما نیفتاده است و حالا که تصویب شده است باید با همکاری یکدیگر آن را حمایت کنیم. امیدوار هستم دنیامالی،  وزیر ورزش و جوانان از طرح های ورزش همگانی استقبال کند چرا که در این وضعیت سخت مالی خانوداه ها نمی توانند به صورت پیوسته ورزش کنند. 

منشا ورزش قهرمانی ورزش همگانی است

عنبری در خصوص ورزشگاه تختی قم خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی قم که ورزشگاه قدیمی است از سال قبل راه اندازی شد. قرار است بازسازی شود و در اختیار بانوان قرار بگیرد. امیداوار هستینم این اتفاق رخ دهد. حوزه قهرمانی کشور بسیار مهم است اما منشا آن از ورزش همگانی است. با افتتاح این ورزشگاه ورزش بانوان ما جان می گیرد و به تبع آن ورزش قهرمانی ما پیشرفت می کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر