صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۰۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

واکنش اولیایی به بیانیه استقلال: بهتر بود آقایان سکوت می‌کردند/ مالکان سرخابی برنامه‌های باشگاه‌داری ارائه کنند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: از هلدینگ خلیج فارس و بانک شهر انتظار می‌رود برنامه‌های باشگاه‌داری خود را ارائه کنند.
کد خبر : 931340

سید کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره واکنش باشگاه استقلال به صحبت‌های تلویزیونی مدیران ادواری باشگاه و حمله علی خطیر مدیرعامل سابق آبی‌پوشان به احمد شهریاری اظهار کرد: اولآ کماکان حامل پیام وحدت وهمدلی هستم و در راستای سیاست‌های دولت وفاق ملی را عامل موفقیت می‌دانم و بهتر بود در این راستا آقایان سکوت می‌کردند، اما چنین نکردند. ضمن اینکه تشکر می‌کنم که تاریخ تشکیل مجمع را برای اصلاحات لازم مورد نظر سازمان خصوصی‌سازی اعلام کردند تا ان‌شاءالله با رفع ایراد‌ها مراحل قانونی طی شده و رفع مشکل شود. 

اموال باشگاه استقلال و حتی پرسپولیس بازگردد

وی ادامه داد: علاوه بر دو موردی که اشاره شد مورد سوم از تشکیلات اقتصادی بزرگ هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس انتظار می‌رود برای باشگاه استقلال ساختار سازمانی به روز ایجاد کند. کار‌هایی را که از مدیران قبلی برنمی‌آمده انجام دهد. ۴۵ سال است باشگاه کج‌دار و نریز اداره شده و موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌هایی داشته است. اصراری که از رئیس جمهور فقید داشتیم به صورت مکتوب و حضوری خصوصی‌سازی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و کیومرث هاشمی وزیر وقت ورزش وقت بسیار زیادی گذاشتند و این دو باشگاه را از حوزه دولتی خارج کردند، با این نیت بود که باشگاه سر و سامان بگیرد. اموال باشگاه استقلال و حتی پرسپولیس به آنها بازگردد، و در برنامه میان مدت دارای ورزشگاه اختصاصی شده و چند رشته‌ای شوند، نه اینکه تبلیغات برای خرید بازیکنان، همان شلوغ کاری نقل و انتقالاتی جذب و جدایی بازیکنان باشد و فقط بودجه زیادی به باشگاه‌ها تزریق شود.

پول بدون مدیریت صحیح مثبت نیست

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: پول بدون مدیریت صحیح مثبت نیست و عوارض دارد. در اولین قدم خصوصی سازی پول زیادی به باشگاه‌ها با فروش سهام تزریق شد و معادل آن بدهی به همراه داشت. از هلدینگ خلیج فارس و بانک شهر انتظار می‌رود برنامه‌های باشگاه‌داری خود را ارائه کنند. بدانیم تا ۵ سال آینده هر دو باشگاه در ورزشگاه اختصاصی خود مسابقه می‌دهند و همانند تمام دنیا باشگاه‌های معتبر و قابل اعتنا داریم. ۷۰ تا ۸۰ درصد اعتبار باشگاه‌های ما هواداری است. ۲۰ تا ۳۰ درصد بعدی بازگرداندن اموال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است که در اختیار دولت قرار دارد. در مرحله بعدی باشگاه دارای دفتر و دستک شود و در ادامه به روز شوند. باشگاه همان ساختمان‌هایی که با کمک فدراسیون فوتبال خریداری شده نباشد. اصرار من بر وفاق ملی، توسعه باشگاه، در مرحله اول بازگرداندن اموال آنها، در آخر برنامه میان مدت و بلند مدت باشگاه که هواداران با خیال راحت از باشگاه خود راضی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر