صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

۳۰ شهریور؛ زمان برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

جزئیات برگزاری و نحوه‌ دریافت کارت شرکت در سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال ۱۴۰۳ در داخل کشور و خارج از کشور اعلام شد.
کد خبر : 931329

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا دانشگاهی) روز جمعه ۳۰ شهریورماه سال ۱۴۰۳ شمسی برابر با ۲۰ سپتامبر ‌سال ۲۰۲۴ میلادی و ۱۶ ربیع الاول سال ۱۴۴۶ قمری) در داخل کشور شهرهای: تهران، همدان، مشهد (فقط در نوبت صبح) و خارج از کشور در کشورهای قزاقستان (آلماتی)، ارمنستان (ایروان) و عراق (در شهرهای نجف اشرف، بصره و سلیمانیه) (در نوبت‌های صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد.

کارت‌های‌ شرکت در آزمون برای‌ متقاضیان‌ آزمون‌ مذکور براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» اطلاعیه‌ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» همین اطلاعیه اقدام کنند.

آدرس محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده است. لازم به توضیح است این آزمون در حوزه های داخل کشور بصورت الکترونیکی و در خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری‌آزمون به شرح ذیل است:

۱- شروع فرآیند آزمون در داخل کشور صبح راس ساعت ۸:۳۰ صبح و آغاز آزمون ساعت ۹:۰۰ صبح

۲- شروع آزمون در حوزه‌های خارج کشور در همان ساعت اعلام شده به وقت ایران خواهد بود (صبح راس ساعت ۹:۰۰ صبح ‌و بعدازظهر رأس ساعت ۱۴:۰۰)

الف) نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

کارت‌های‌ شرکت در آزمون‌ متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور تا روز پنجشنبه ۲۹ شهریور برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

ب) رفع نقص کارت شرکت در آزمون

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید موارد اصلاحی را حداکثر تا ۳۱ شهریور از طریق سیستم پاسخ‌گویی به نشانی: https://request.sanjesh.org ارسال کنند.

همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت لازم است با همراه داشتن دو قطعه عکس در صبح روز جمعه ۳۰ شهریور و قبل از برگزاری آزمون، به مسئول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) مراجعه کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

یادآوری مهم: متقاضیانی که شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۹۴ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

داوطلبان حوزه های داخل کشور در صورتی که مشکلی در پرینت کارت خود مشاهده کردند برای پیگیری لازم است با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۹۴ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

متقاضیان حوزه‌های کشور قزاقستان (آلماتی)، ارمنستان (ایروان) و عراق (شهرهای نجف اشرف، بصره و سلیمانیه) لازم است برای رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده، مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون در داخل و خارج از کشور

کشور استان/ شهر محل برگزاری آزمون استان/ شهر محل اقامت داوطلب
ایران تهران/ تهران تمامی داوطلبان تهران و گیلان
ایران خراسان رضوی/ مشهد تمامی داوطلبان خراسان رضوی
ایران همدان/ همدان تمامی داوطلبان همدان و کردستان
عراق نجف اشرف تمامی داوطلبان نجف اشرف و کربلا
عراق بصره تمامی داوطلبان بصره
عراق سلیمانیه تمامی داوطلبان سلیمانیه
قزاقستان آلماتی تمامی داوطلبان قزاقستان
ارمنستان ایروان تمامی داوطلبان ارمنستان

پ) آدرس محل رفع نقص کارت و برگزاری آزمون داوطلبان خارج کشور

نجف اشرف: خیابان نجف/ کوفه، خیابان روبروی مرقد میثم تمار از سمت دادگاه، مؤسسة نبع الادراک، نزدیک داروخانه مروة بشیر البکاء

بصره: بصره براضعیه خیابان سید امین مرکز فرهنگی و آموزش زبان فارسی جنب سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره

سلیمانیه: جاده سلیمانیه به کرکوک نرسیده به فرودگاه سلیمانیه، روبروی مگا مال، دانشگاه ملی سلیمانیه عراق

آلماتی: شهر آلماتی، خیابان بِقالینا شماره ۶۵، قابانبای - مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلماتی

ایروان: ایروان - خیابان م. چایلاخیان، ۲a - ساختمان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایروان

انتهای پیام/

ارسال نظر