صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
نرماشیری به آنا خبر داد؛

برگزاری جشنواره «شعر و داستان نبوی» با نگاه ویژه به زیارت جامعه کبیره

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره «شعر و داستان نبوی» با نگاه ویژه به زیارت جامعه کبیره در واحد زاهدان خبر داد.
کد خبر : 931301

کامبیز نرماشیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین جشنواره «شعر و داستان نبوی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کشوری و اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطب جشنواره «شعر و داستان نبوی» شاعران و نویسندگان در سراسر کشور هستند، ادامه داد: موضوع اصلی جشنواره فضایل و مناقب رسول گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم است.

{$sepehr_key_1885}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره «شعر و داستان نبوی» از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت با نگاه ویژه به زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود، ادامه داد: زیارت جامعه کبیره به‌عنوان یکی از محور‌های جشنواره «شعر و داستان نبوی» در پوستر جشنواره قید شده است.

نرماشیری یادآور شد: در این دوره از جشنواره، واحد زابل میزبان برگزاری پیش‌رویداد زیارت جامعه کبیره خواهد بود؛ در ضمن برای آشنایی با جایگاه و فضائل زیارت جامعه کبیره کارگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان  در جریان برگزاری چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی قرار گرفته‌اند و در برگزاری آن نقش خواهند داشت، افزود: در جلسه‌ با حضور مسئولان کانون‌ها و انجمن‌های دانشگاه بر این نکته تأکید شد که کانون‌های دانشگاه باید از ارکان برگزاری جشنواره باشند و کمیته‌های برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره از اعضای کانون‌ها تشکیل خواهد شد؛ به‌خصوص کانون شعر و ادب واحد زاهدان یکی از کانون‌های پیشگام و فعال در این جشنواره است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارتباط و هماهنگی نهاد‌های مختلف با این دانشگاه درراستای برگزاری شایسته چهارمین جشنواره «شعر و داستان نبوی» و افزایش مخاطبان افزود: ارتباط با نهاد‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان و دعوت به مشارکت در برگزاری جشنواره، انعقاد تفاهم‌نامه با نهاد‌های برون‌دانشگاهی برای مشارکت در برگزاری جشنواره، تبلیغات در فضای مجازی، رسانه ملی، روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف ازجمله برنامه‌هایی است که برای افزایش مشارکت و دریافت آثار انجام می‌شود.

به گزارش آنا؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر