صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بالا گرفتن هشدار‌های انتخاباتی آمریکا/ غول‌های فناوری به مجلس سنا می‌روند

مدیران گوگل، ادوبی، مایکروسافت و متا به زودی در برابر نمایندگان مجلس سنای ایالات متحده نسبت به تهدیدات انتخاباتی شهادت می‌دهند.
کد خبر : 931299

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مدیران شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل، ادوبی، مایکروسافت و متا پلتفرم هفته آینده در جلسه استماع کمیته اطلاعات سنای ایالات متحده حضور پیدا میکنند و درباره تهدیدات انتخاباتی شهادت خواهند داد.

سخنگوی دفتر سناتور مارک وارنر (Mark Warner) که ریاست کمیته استماع را برعهده دارد، تایید کرد، «کنت واکر، رئیس امور جهانی آلفابت گوگل»، «نیک کلگ، رئیس امور بین‌الملل متا»، «براد اسمیت رئیس مایکروسافت» و «نماینده‌ای از ادوبی» در جلسه استماع ۱۸ سپتامبر شهادت خواهند داد.

مقامات ایالات متحده تلاش کرده‌اند که انتشار اخبار و اطلاعات نادرست درباره رویداد ۵ نوامبر را متوقف کنند. در این رویداد قرار است کاملا هریس، معاون دموکرات رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه با هم مناظره کنند. نظرسنجی‌ها نشان از رقابت فشرده این دو نامزد ریاست جمهوری دارد.

{$sepehr_key_1883}

حضور نمایندگان غول‌های فناوری در جلسات استماع انتخابات برای شهادت دادن در کنگره آمریکا مسبوق به سابقه است و در سال‌های اخیر تکرار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر