صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

تعامل دوجانبه تهران و هرمزگان؛ دانشگاه آزاد کیش الگوی مشارکتی شد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد تهران همکاری و اعتمادسازی بین واحد‌های دانشگاهی و منابع موجود را موجب بهبود و پیشرفت کار دانست و گفت: تصمیم سازمان برای دانشگاه آزاد کیش ایجاد یک الگوی مشارکتی موفق است.
کد خبر : 931271

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش با حضور مسئولان برگزار و در حکمی از طرف دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد آسایش به سمت سرپرست جدید این واحد کیش معرفی و از خدمات خسرو مرادی شهدادی تجلیل شد.

اعتمادسازی بین واحد‌های دانشگاهی موجب پیشرفت می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم همکاری و اعتمادسازی بین واحد‌ها و منابع موجود را موجب بهبود و پیشرفت کار دانست و گفت: تصمیم سازمان برای واحد کیش ایجاد یک مدل موفق و الگو به‌عنوان یک الگوی مشارکتی موفق است و بر همین اساس طبق توافقات صورت گرفته مقرر شده تا این واحد با مشارکت استان تهران و هرمزگان به رشد و تعالی برسد.

{$sepehr_key_1860}

ایمان عطارزاده اضافه کرد: مولدسازی منابع در این تعامل دوجانبه بین دو استان تهران و هرمزگان می‌تواند فرصت‌های بزرگ علمی، پژوهشی و... را در اختیار این واحد دانشگاهی بگذارد تا در راستای سند تحول و توسعه دانشگاه بتواند به اهداف مورد نظر نزدیک‌تر شود.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع رفاهی برای استان هرمزگان در تهران بیان کرد: در این تعامل دوجانبه مقرر شده تا ساختمان خریداری شده واحد کیش در تهران توسعه و در آن مجتمع رفاهی برای همکاران استان هرمزگان در پایتخت مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها امانتی بزرگ در دست بشریت‌اند خواستار توجه به این مهم شد و تأکید کرد: در فرصت‌های پیش رو باید با هدف خدمت در کنار توسعه و استفاده درست از منابع را مدنظر قرار دهیم و همانند بخش خصوص از تجهیزات، امکانات و سرمایه‌های خود در راستای تولید ثروت برای این دانشگاه و در نهایت رفاه حال خود و همکاران گام‌های مؤثر و ماندگاری برداریم.

سیاست‌های سرمایه‌گذاری دانشگاه روی تأسیس مدارس مهارتی معطوف شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان شبکه گسترده ملی در راستای توسعه همه جانبه بیان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز کیش و ظرفیت‌های گردشگری و هتلداری این منطقه نیاز است تا سیاست‌های سرمایه‌گذاری دانشگاه علاوه بر این موضوعات روی تأسیس مدارس مهارتی نیز معطوف شود.

محمدحسین رنجبر، ایجاد تعامل مؤثر در راستای ایجاد شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی در زمینه توسعه را مهم خواند و مطرح کرد: از همکاری و مشارکت دانشگاه‌های آزاد تهران در کیش استقبال می‌کنیم و این تعامل باید دوجانبه و برای توسعه همه جانبه دانشگاه آزاد باشد؛ زیرا عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری همه جانبه می‌تواند استان هرمزگان و تهران را در پیشبرد اهداف مشترک در کیش یاری‌رسانی کند.

وی تأکید کرد: گرفتن پایان کار ساختمان کیش، پرداخت هزینه‌ها برای دریافت سند، ایجاد مرکز رفاهی در ساختمان خریداری شده این دانشگاه در تهران از برنامه‌های در دست اجراست که باید به آن پرداخته و عملیاتی شود.

برنامه‌های در دست توسعه دانشگاه آزاد کیش

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش هم با برشمردن اهداف خود در دانشگاه آزاد واحد کیش گفت: ایجاد تعامل مؤثر بین واحد‌های دانشگاهی تهران و هرمزگان در تعمیق همکاری بهتر و مؤثرتر، توسعه رشته‌های دانشگاهی بر اساس نیازمندی‌ها و سند چشم‌انداز، ایجاد راهکار‌های نوین برای کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای، ایجاد مدارس مهارتی با رویکرد گردشگری، هتلداری، مدارس سما در کنار میزبانی و برگزاری همایش‌های بین‌المللی و دوره‌های عالی مهارتی در صنف‌های مختلف با ایجاد تعامل و همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان‌های مستقر در تهران و سایر شهر‌ها از برنامه‌های در دست توسعه است.

فرزاد آسایش، جذب دانشجوی خارجی و ایجاد جذابیت‌های متنوع و منحصربه‌فرد در توسعه همه جانبه این دانشگاه با استفاده از تجربیات دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و هرمزگان را مهم خواند و افزود: این برنامه‌ها در کنار ایجاد تعامل و همکاری تنگاتنگ و بیشتر می‌تواند دروازه‌های رو به رشد را به روی این دانشگاه بگشاید.

به گزارش آنا، این مراسم که با غبارروبی از گلزار شهدای دانشگاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شده بود با تجلیل از سرپرست قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش و اهدای حکم جدید دکتر طهرانچی به فرزاد آسایش به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر