صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد روحیه بومی‌گرایی را در استان هرمزگان تقویت کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: این دانشگاه موجب تقویت روحیه بومی‌گرایی و خدمت به مردم استان هرمزگان شده است.
کد خبر : 931261

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رؤسای شورای تخصصی و رؤسای واحد‌های دانشگاهی برگزار و بر ضرورت مأموریت‌گرا و مسئله‌محور بودن واحد‌های دانشگاهی و عدم اتخاذ تصمیم‌های غیرمتمرکز و ناهمگون که مانع تحقق اهداف سازمان شود تأکید شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست ضمن تشریح عملکرد سه ساله این دانشگاه، استان هرمزگان را دارای قابلیت‌های مهم تجاری، اقتصادی و ... دانست و اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ نفت و گاز، فولاد و آلومینیوم، مناطق بزرگ تجاری و اقتصادی، جزایر مختلف با کاربری‌های متفاوت، وجود بنادرآزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی کنار سایر قابلیت‌ها موقعیتی ممتاز برای این استان ایجاد کرده که دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا با شناخت نیازمندی و توانمندی‌ها حرکت رو به رشد خود را نهادینه ساخته است.

{$sepehr_key_1858}

رنجبر با بیان اینکه اکنون ۷۵ درصد مدیران، رؤسا و کارکنان سازمان‌ها، ادارات، صنایع و... دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هستند، افزود: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگان خدمات قابل توجهی به استان ارائه داده و موجب تقویت روحیه بومی‌گرایی و خدمت به مردم این استان شده است.

وی، راه‌اندازی مراکز رشد، سرای نوآوری، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور را در کنار توسعه رشته‌ها و جذب دانشجو مهم ارزیابی کرد و افزود: در این راستا گام‌های بزرگی برداشتیم و افتخار داریم که با جذب بیشترین هیئت علمی و دانشجو در راستای توسعه همه‌جانبه گام برمی‌داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری نخستین نمایشگاه مهارتی استان هرمزگان در قشم خبر داد و و افزود: در تدارک انجام برگزاری و میزبانی نمایشگاه مهارتی با مشارکت سازمان‌ها و صنایع استان هستیم و می‌توانیم با ایجاد پیوند مستحکم بین دانشگاه و صنایع نیرو‌های تربیت شده دانشگاه را کنار تخصص، مهارت‌محور تربیت کنیم که این منوط به همکاری صنایع با دانشگاه‌هاست که تا حد زیادی در این مهم موفق بوده‌ایم.

به گزارش آنا؛ این نشست با بیان گزارش‌ و مشکلات پیش روی واحد‌های دانشگاهی توسط رؤسای واحد‌ها در حوزه‌های فناوری و سامانه‌های مجازی دانشگاه ادامه یافت و سپس عطارزاده به تبیین برخی موارد پرداخت و مقرر شد این مشکلات با پیگیری همکاران وی در سازمان مرکزی به‌زودی حل و فصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر