صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سروری‌مجد:

دانشگاه آزاد به آموزش‌های صرف آکادمیک بسنده نمی‌کند/ روایت شگفت‌زدگی رئیس‌جمهور شهید از طرح پویش

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه به آموزش‌های صرف آکادمیک بسنده نمی‌کند، روایتی از شگفت‌زدگی رئیس‌جمهور شهید از طرح «پویش» را مطرح کرد.
کد خبر : 931201

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه اعضای اتحادیه دانشگاه آزاد اسلامی در شرق و جنوب کشور از کارخانه کویرتایر بازدید کردند.

سروری مجد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پس از ادای احترام بر مزار شهدای والامقام گمنام با مسئولان شرکت کویرتایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری دانشگاه و رؤسای واحد‌های استانی در این بازدید حضور داشتند و مستندی از روند تأسیس رشد و اعتلای شرکت کویرتایر پخش شد.

{$sepehr_key_1844}

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با بیان اینکه نشست‌های منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی هر فصل یک بار در یکی از واحد‌های دانشگاه آزاداسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که برای رشد فکری، دانش و بینش دانشجویان لازم بوده، موضوع «جهاد تبیین» و «راهیان پیشرفت» است.

سروری مجد، خطاب به زینلی مدیرعامل کویرتایر گفت: کلمات‌تان الهام‌بخش و گزارش شما از مصادیق راهیان پیشرفت است.

وی افزود: آنچه جناب زینلی عنوان کرد همان چیزی است که در دوره مدیریتی فعلی دانشگاه دنبال می‌شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به یک سری آموزش‌های صرف آکادمیک بسنده نمی‌کند، متذکر شد: باید در کنار آموزش، فکر، فناوری و حل‌مسئله هم باشد و مشکلات هرمنطقه براساس آمایشی احصا و شناسایی شود و آموزش و فناوری در خدمت آمایش منطقه‌ای قرار گیرد و مدیریت جهادی کارکنان کویرتایر در همکاران ما هم وجود دارد ما در این زمینه همفکر، همدل و همراه هستیم.

همکاری متقابل دانشگاه آزاد و کویرتایر ادامه می‌یابد

سروری مجد به طرح پویش اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، طرح اشتغال همزمان با تحصیل (پویش) با شعار «هردانشجو، یک تخصص، یک مهارت» است.

وی با اشاره به رضایت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی از طرح پویش اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این شهید از این طرح شگفت‌زده شد و چند وزیر را مأمور کرد که این طرح به‌صورت کشوری توسط کمیته اشتغال اجرایی شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی یک‌میلیون و ۳۵۰ دانشجو و ۴۰۰ واحد و مرکز و پردیس دانشگاهی در سراسر کشور دارد و رؤسای استان‌های حاضر در این جلسه ۱۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را مدیریت می‌کنند.

سروری‌ مجد گفت: امیدوارم همکاری متقابل بین دانشگاه و کویرتایر برقرار و در موضوع آموزش‌ها، مهارت‌های لازم و اشتغال این اتصال انجام شود و هر ۴۰۰ واحد یعنی ۵۰ هزار هیئت علمی تمام‌وقت و وابسته به این شبکه لینک شوند و با ابتکارات متقابل می‌توان این قبیل امور را توسعه داد.

وی با توجه به غیردولتی بودن دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد همکاری را آسان دانست و گفت: دانشگاه تصمیم‌گیری‌های دشوار دولتی و بروکراسی را ندارد و این موجب برقراری همکاری‌های مناسب می‌شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در زمینه حمایت از کانون خانواده از افزایش مرخصی زایمان به دو سال به همراه حقوق و بیمه در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

سروری مجد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی ایجاد کرده که دانشجویان دکتری دستیاری آموزشی و تدریس را به عهده بگیرند.

علیرضا عزیزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی هم ضمن قدردانی از مدیرعامل، مسئولان، مهندسان و همکاران ارجمند شرکت کویرتایر گفت: اینکه شرکت کویرتایر به نخستین کارخانه تایرساز دانش‌بنیان کشور تبدیل شده به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه جناب زینلی، همکاران متعهد و پرتلاش وی بوده و مایه افتخار خراسان‌جنوبی است.

به گزارش آنا؛ درپایان این جلسه لوح سپاس سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و عزیزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی به زینلی اهدا شد که به نیابت شمس‌آبادی مدیرکارخانه کویرتایر آن را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر