صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

راه‌اندازی رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد نطنز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز از تصویب و ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 931144

حسین بوجاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته به جمع رشته‌های این دانشگاه اضافه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی آموزشی و تربیت نیرو‌های متخصص و نیاز بازار کار در منطقه و کشور درراستای الکترونیکی شدن امور اداری و گسترش کار‌ها در بستر هوش مصنوعی، ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه احساس شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز عنوان کرد که با ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر، مجموعه رشته در زیرگروه فنی و مهندسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی کامل شد و دانشگاه آزاد نطنز در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته با رشته نرم‌افزار کامپیوتر، دوره کارشناسی ناپیوسته با رشته مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر نرم‌افزار و دوره کارشناسی پیوسته با رشته مهندسی کامپیوتر با کد واحد دانشگاهی ۲۸۹ براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) از مهر ۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.

بوجاری متذکر شد: متقاضیان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی، دیپلم‌های نظام قدیم و نظام ۶، ۳، ۳ و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی به بالاتر برای ثبت‌نام به سامانه azmoon.org یا به صورت حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر