صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام صفوی:

مدیران دانشگاه در برپایی نماز پیشگام باشند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد گیلان، رازداری را از صفات مؤمنان دانست و تأکید کرد: رؤسای و مدیران واحد‌های دانشگاهی در برپاداشتن نماز در دانشگاه پیشگام باشند.
کد خبر : 931102

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از رؤسای واحد‌های دانشگاهی در سالن سردار  سلیمانی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، رازداری را از صفات مؤمنان دانست و گفت: مؤمن باید رازدار، امین و امانتدار باشد و خیانت در امانت نکند و اگر رازداری صورت نگیرد امنیت آن مجموعه و سازمان برهم می‌خورد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی افزود: رؤسای واحد‌های دانشگاهی باید مداراگر بوده و سعه صدر داشته باشند، چراکه یکی از صفات مؤمنان مدارا با نیازمندان و مراجعان است و با روی خوش با مراجعان برخورد می‌کنند.

وی تأکید کرد: در گرفتاری‌ها و مشکلات باید صبر همراه با تلاش داشته باشیم تا مسیر درست را برای رفع مشکلات پیدا کنیم، امیدواریم با همدلی و مهربانی در پیشرفت کار‌ها کوشا باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان، توجه به مقوله نماز را بسیار مهم دانست و گفت: نماز اول وقت به‌خصوص نماز جماعت باید به‌موقع خوانده شود و رؤسای و مدیران واحد‌های دانشگاهی در برپا داشتن اقامه نماز در واحد‌های دانشگاهی پیشگام باشند.

به گزارش آنا، در این نشست محمدنقی صفرزاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تقارن برگزاری جلسه شورا را به ماه ربیع‌الاول مبارک دانست و گفت: امیدوارم این تقارن منشأ خیر و برکت برای دانشگاه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر