صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

برترین شرکت‌های پارک فناوری پردیس معرفی شدند

۹شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲ در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر : 931083

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور مسئولان و فعالان نوآوری و فناوری کشور برگزار شد. در این مراسم، برگزیدگان جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

از میان ۹ شرکت منتخب، ۵ شرکت از میان شرکت‌های مستقر در پارک، ۱ شرکت از میان شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان، ۱ شرکت از میان شرکت‌های عضو شعب، ۱ شرکت از کریدور خدمات تخصصی کسب و کار و ۱ شرکت به عنوان برترین برترین‌ها به عنوان شرکت‌های برتر معرفی شدند.

برترین واحد فناور عضو پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲

شرکت «مهندسی کاوندیش سیستم» با عملکرد شاخص در حوزه رشد صادرات، رشد سازمانی، خلق نوآوری و توسعه سازمانی، تعریف نسل جدید محصولات حوزه جراحی، تعریف همکاری‌های فناورانه با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و افزایش ۲.۳ برابری درآمد صادراتی در سال ۱۴۰۲، به عنوان برترین واحد فناور عضو پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

برخورداری از تیم و فرایند مدیریت تحقیق وتوسعه، فرایند جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی، فرایند بازازیابی، فروش و خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتری از دیگر ویژگی‌های این شرکت بوده است.

شرکت برتر در «توسعه فناوری و خلق نوآوری»

شرکت «تولیدی پردیس مروابن» فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، با ۱۸ عنوان محصول با فناوری بالا، ۱۰ عنوان محصول جدید، ۵ عنوان نوآوری در محصولات و برخورداری از فرآیند تحقیق و توسعه داخلی، به عنوان شرکت برتر پارک فناوری پردیس در حوزه «توسعه فناوری و خلق نوآوری» معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

شرکت برتر در «توسعه اقتصادی»

شرکت «فن آوری فراطیف پویا» فعال در زمینه الکترونیک و مخابرات با درآمد بیش از هزار میلیارد ریال و رشد ۶.۳ درآمد و رشد بیش از یکصد برابری سود محقق شده، به عنوان شرکت برتر پارک فناوری پردیس در حوزه «توسعه اقتصادی» معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت برتر در «رشد صادرات»شرکت «مهندسی کاوندیش سیستم» فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس با درآمد ارزی قریب نیم میلیون یورو و افزایش بیش از ۲ برابری درآمد صادراتی توانست به عنوان «صادرکننده برتر» پارک معرفی شود. از مقاصد صادراتی این شرکت می‌توان به ترکیه، تانزانیا، اندونزی، عراق، هند، بلاروس اشاره کرد.

شرکت برتر در «توسعه سازمانی»

شرکت «تن آساطب نوین» فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس با برخورداری از تیم و فرایند مدیریت تحقیق و توسعه تخصصی توانست به عنوان شرکت برتر در «توسعه سازمانی» معرفی شود. 

رشد ۱.۷ برابری منابع انسانی شرکت در سال ۱۴۰۲ و برخورداری از فرایند جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی و فرایند بازازیابی، فروش، خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتری از دیگر ویژگی‌های این شرکت است.

شرکت برتر در «همکاری با دانشگاه»

شرکت «داتیس آرین قشم» فعال در حوزه نرم افزاری و از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با جذب ۴۰ نفر فارغ التحصیل دانشگاهی، جذب ۸ نفر کار آموز و کارورز و مشارکت فعال در میزبانی از بازدید‌ها و رویداد‌های

دانشجویی به عنوان شرکت برتر پارک در «همکاری با دانشگاه» معرفی شد.

شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

شرکت «توسعه ابزاردقیق ویراکنترل» فعال در حوزه فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفت و از شرکت‌های عضو مرکز فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با برخورداری از سازمان مناسب و مهارت شرکت داری، سرمایه گذاری واحداث خط تولید، کسب درآمد بیش از ۲۰ میلیارد ریال و رشد بیش از ۴ برابری در فروش ب به عنوان شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معرفی شد.

شرکت برتر شعب پارک فناوری پردیس

شرکت «مداواگستران ارکید» فعال در حوه سلامت و از شرکت‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) با کسب درآمد ۶۰۰ میلیارد ریالی و رشد بیش از ۱۳ برابری فروش، برخورداری از سازمان مناسب و مهارت شرکت داری و دارا بودن ۶۰ نفرنیروی انسانی تمام وقت به عنوان «برترین شرکت عضو شعب» پارک فناوری پردیس معرفی شد.

شرکت‌های فعال در زمینه «ایفای مسوولیت اجتماعی»

باتوجه به عدم انتخاب شرکت برتر در این حوزه، همه شرکت‌های دارای عملکرد شاخص در اجلاس معرفی شدند. این شرکت‌ها عبارتند از:

ستاره درخشان همراه کیش، فناپ، راهکار فناوری نویان (نوبیتکس)، فرآورده‌های پویش دارو، ایمن طب سالمت رایکا، آریاطب فیروز، توسن تجهیز، ارتباطات ماهواره‌ای سامان، نرم افزاری داتیس آرین قشم (داتین)، راون سازه، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا)، پژوهش گستر مهدی، فناوران وندا فارمد، دارلان دارو، مهندسی گویان افزار، راهبرد نگار آمیتیس، سیستم‌های کسب و کارمشاوران کاوش.

بر اساس این گزارش، جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس هر ساله به سنجش عملکرد یک ساله شرکت‌های عضو پارک می‌پردازد و همزمان با اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. انتخاب شرکت‌های برتر بر اساس سرفصل‌های اعلامی به شرکت‌ها می‌باشد.

 در ارزیابی امسال بیش از ۳۰۰ شرکت مخاطب قرار گرفتند که بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌ها در این دوره از ارزیابی را مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر