صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

گلخانه ۵ هکتاری در دانشگاه آزاد کرج ساخته می‌شود

کلیات ساخت گلخانه پنج هکتاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با رعایت ضوابط و مقررات به شیوه هلندی و یا ایتالیایی مورد موافقت اعضای در جلسه هیئت عاملی سرای نوآوری محصولات کشاورزی ارگانیک قرار گرفت.
کد خبر : 931025

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در دومین جلسه هیئت عاملی سرای نوآوری محصولات کشاورزی ارگانیک که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی دارای دانشکده کشاورزی، غذا، آب و فراسودمند‌ها با ۴۰ عضو هیئت علمی، مزرعه آموزشی تحقیقاتی، امکانات و آزمایشگاه‌های قوی در حوزه کشاورزی است.

وی افزود: با توجه به رهنمود‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و راهبرد‌های سند تحول و تعالی دانشگاه مبنی بر استفاده از زیرساخت‌ها و مولدسازی دارایی‌ها، منابع و بهره‌وری و پایداری اقتصادی، باید به سمت ساخت گلخانه به متراژ ۵ هکتار، تولید بذر هیبرید، تولید نهال میوه، تولید سبزی‌جات و صیفی‌جات، جوجه کشی و فروش آن در سال جاری رفت.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با بحث و تبادل‌نظر کلیات ساخت گلخانه پنج هکتاری با بررسی‌های لازم و رعایت ضوابط و مقررات به شیوه هلندی و یا ایتالیایی موافقت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر