صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده سال 1403 ابلاغ شد

دستورالعمل بیست و پنجمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور (1403) ابلاغ شد.
کد خبر : 930945

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صمد نژاد ابراهیمی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی ضمن اعلام این خبر افزود این دستورالعمل که در 9 ماده و 15 تبصره طی نامه شماره 3/18/145179 در تاریخ 1403/06/17 به امضای معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و طی نامه شماره 145631 در تاریخ 1403/06/18 به کلیه دانشگاهها و موسسات پژوهشی کشور ابلاغ شده است.

نژاد ابراهیمی افزودند که این دستورالعمل و جداول مربوط به محاسبه امتیاز افراد در وب سایت دفتر به آدرس https://rppc.msr.ir و وب سایت سامانه جشنواره به آدرس https://itr.msrt.ir قرار داده شده است. ایشان خاطر نشان شدند دستورالعمل حاضر نسبت به دستورالعمل بیست و چهارم دارای نکات متمایز کننده بود که از جمله آنها می توان به محدود نمودن تعداد افراد معرفی شده از طرف هر موسسه بر اساس نسبت تعداد اعضای هیات علمی، تعیین شاخص های جدید در جهت شناسایی پژوهشگران جوان و اعضای هیات علمی فعال در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت اشاره نمود.

وی آخرین تاریخ جهت معرفی افراد از طرف موسسه به دبیرخانه جشنواره 1403/07/20 اعلام نمودند و اعلام نمودن که انتظار ما از معاونین پژوهشی دانشگاهها و موسسات پژوهشی این است که در بازه زمانی تعیین شده نسبت به اطلاع رسانی به پژوهشگران جهت ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط در سامانه جشنواره اقدام نمایند. به این دلیل که امکان بررسی پرونده های افراد در خارج از بازه زمانی اعلام شده مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر