صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان

کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با موضوع بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان از سوی یک انتشارات بین‌المللی چاپ و منتشر شد.
کد خبر : 930882

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب جدید امید مازندرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با همکاری پروفسور ترودی از دانشگاه اکستر انگلستان با عنوان«Confronting Challenges in English Language Teacher Education Global Innovations and Opportunities» از سوی انتشارات بین‌المللی Routledge (Taylor and Francis) چاپ و منتشر شد.

مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان این مطلب که این کتاب با اتخاذ رویکردی بین‌رشته‌ای و چند رشته‌ای در قبال آموزش معلمان زبان به بررسی مسائلی که در دو دهه گذشته معلمان زبان با آن مواجه بوده‌اند، می‌پردازد، اظهار کرد: این کتاب برای پژوهشگران، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در زمینه‌های آموزش معلمان زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی‌زبانان و زبان‌شناسی کاربردی فعالیت می‌کنند، منبع مناسبی خواهد بود.

وی با اشاره به این مطلب که این کتاب با مشارکت محققان بین‌المللی در ۱۹ فصل به بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان می‌پردازد، اضافه کرد: این کتاب در تاریخ چهارم سپتامبر به چاپ رسیده و هم‌اکنون در سراسر جهان و در فروشگاه‌های معتبری همچون آمازون جهت سفارش عرضه شده است.

به گزارش آنا، امید مازندرانی عضو هیئت علمی تمام‌وقت گروه آموزش زبان انگلیسی و فارغ‌التحصیل دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه اکستر انگلستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر