صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۴ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

نتایج قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد

نتایج قرعه‌کشی آخرین دوره از عرضه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از صبح امروز به تفکیک محصولات، از طریق سایت ایران‌خودرو قابل مشاهده است و پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد.
کد خبر : 930836

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از دریافت قیمت نهایی محصول تازه خود یعنی ری‌را، تصمیم گرفت بخشی از ظرفیت تولید سال جاری خود را به صورت پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده برای متقاضیان عرضه کند.

در این طرح فروش، ایران‌خودرو به منظور تسهیل خرید مصرف‌کنندگان واقعی، بخشی از ظرفیت تا پایان سال ۱۴۰۳ محصولات ری‌را، خانواده پژو ۲۰۷ دستی، تارا، راناپلاس، سورن‌پلاس و خانواده هایما و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT را به صورت طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده و طبق اولویت‌بندی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، برای مشتریان عادی، مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده عرضه کرد.

در این مرحله از عرضه‌ خودرو‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو که ظرفیت ١١۵ هزار دستگاهی در نظر گرفته شده بود، سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرعه کشی خودرو
ارسال نظر