صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

حضور مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: امسال این نمایشگاه در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی اچ‌اس‌ئی، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاند‌های پلیمری برگزار می‌شود.
کد خبر : 930752

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران می شود. این در حالی است که سال گذشته هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل ه عنوان نقطه عطفی در ارائه و معرفی دستاوردها و توانمندی های صنایع پلیمری و صنایع مرتبط برگزار شد.

فرید دوستی مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام آغاز به‌کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: این نمایشگاه از فردا (یکشنبه، ۱۸ شهریور) به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود که  ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی در بزرگ‌ترین رویداد تخصصی زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی حضورمی یابند.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ادامه داد: این رویداد بین‌المللی با حضور کشور‌هایی از چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام شرکت ملی پتروشیمی، وی کل فضای سرپوشیده ناخالص اختصاص‌داده‌شده به هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست را ۵۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۴۴ شرکت خارجی، ۴۴ نمایندگی شرکت‌های خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی برگزار می‌شود.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ادامه داد: ۱۵۰ نفر از کشور‌های روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان، چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان در قالب ۱۲ هیات تجاری نیز باهدف گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی از این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی بازدید خواهند کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی، تست آزمایشگاهی اچ‌اس‌ئی، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاند‌های پلیمری در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر