صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
سیستم داور ویدئویی VAR ورزشگاه شهر قدس مورد تأیید AFC قرار گرفت

ماجدی: تیم ملی ایران از پیش پیروز نیست/ بعید است دربی در شهر قدس برگزار شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند. فاصله بین تیم‌ها خیلی کم شده است.
کد خبر : 930699

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان در اولین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه بود، گفت: باید تفکرات خود را نسبت به گذشته تغییر دهیم در ۱۰ سال گذشته برای هر دیدار تیم ملی ۱۵ تا ۲۰ روز فرصت برای آماده سازی تیم ملی داشتیم. با توجه به دیدارهای زیادی که در سطح آسیا و جهان و همچنین مسابقاتی که در لیگ کشور داریم، بازیکنان در مدت زمانی کافی در اختیار کادرفنی تیم ملی نیستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در ادامه گفت و گوی تلویزیونی خود عنوان کرد: در حال حاضر کادرفنی تیم ملی بازیکنان را ۴ تا ۵ روز پیش از انجام بازی در اختیار دارد و بنابراین ما نباید انتظار پیروزی از تیم ملی در همه بازی‌ها داشته باشیم. چه زمانی که تیم ملی با تیم‌های قوی بازی دارد و چه با تیم‌های ضعیف نمی‌توان گفت که تیم ایران از پیش پیروز است. خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند. فاصله بین تیم ها خیلی کم شده است.

ماجدی  تصریح کرد: ما در بازی با قرقیزستان نتیجه گرفتیم اما همانطور که سرمربی تیم ملی هم گفت، چشم نواز بازی نکردیم. تیم ملی ایران نیاز به زمان دارد، من مطمئنم که در دیدار با امارات عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد خواهیم بود و بازیکنان انگیزه بیشتری خواهند داشت. نباید هیچ حریفی را دستکم بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: باید از عوامل باشگاه ذوب‌آهن که تلاش زیادی برای آماده‌سازی باشگاه انجام دادند. تیم ملی در اصفهان امکانات بسیار خوبی داشت. تلاش های زیادی صورت گرفت تا با توجه به عدم آمادگی ورزشگاه آزادی بتوان میزبانی بین المللی در فولادشهر اصفهان داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در رابطه با انتخاب ورزشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC از ورزشگاه شهدای شهر قدس دیدن خواهند کرد؛ شهردار و اعضای شورای شهر شهر قدس و… واقعاً در رابطه با آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس فعالیت‌های زیادی داشته اند که باید از آنها تشکر کنم و زمین چمن این ورزشگاه واقعاً نسبت به ۳، ۴ ماه قبل قابل مقایسه نیست.

وی افزود: گنجایش ورزشگاه شهدای شهرقدس، ۸ هزار نفر است. ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و سیستم داور ویدئویی VAR مورد تأیید AFC قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با آماده‌سازی ورزشگاه آزادی گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، حداقل تا دو ماه آینده این ورزشگاه آماده نمی‌شود. این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال و نه هیئت فوتبال استان تهران است و شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌ها است و هنوز مشخص نیست که دربی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس داریم بعید است که بازی این دو تیم با هم، در این ورزشگاه برگزار شود. سازمان لیگ باید در مورد تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر