صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوپر اپلیکیشن چینی با دسترسی به ۴ میلیون برنامه معرفی شد

غول فناوری چین، انت گروپ، با راه‌اندازی یک سوپراپلیکیشن هوش مصنوعی، دستیار هوشمند جدیدی برای استفاده روزمره طراحی کرده است.
کد خبر : 930685

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، شرکت خدمات مالی انت گروپ (Ant Group) که از غول‌های فناوری چین به شمار می‌رود، یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کرده است که به طور خاص برای بهبود زندگی روزمره افراد کاربرد دارد.

این برنامه در واقع یک دستیار دیجیتال است و می‌تواند به کاربران در انجام طیف وسیعی از وظایف کمک کند که شامل سفارش غذا، گرفتن تاکسی، رزرو بلیط برای رویداد‌های مختلف و کشف مکان‌های غذاخوری و سرگرمی محلی است.

همه این قابلیت‌ها به‌طور یکپارچه در پلتفرم پرداخت محبوب الی پی انت گروپ (Alipay Ant Group) قرار گرفته‌اند و دسترسی کاربران به چندین سرویس را در یک اپلیکیشن آسان می‌کند. این اپلیکیشن «ژیژیااوبااو» (Zhixiaobao) نام دارد.

سوپر اپلیکیشن «ژیژیااوبااو» از مدل بزرگ زبانی بِیلینگ (Bailing) شرکت انت گروپ استفاده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا با دستورات صوتی ساده با اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند. این امکان انجام اقداماتی مانند رزرو پرواز، بررسی وضعیت تحویل و حتی تنظیم یادآوری را فراهم می‌کند که همگی از طریق درخواست‌های گفتاری ساده انجام می‌شوند.

این برنامه به بیش از ۸ هزار سرویس زندگی دیجیتال و بیش از ۴ میلیون برنامه کوچک متصل است که طیف گسترده‌ای از خدمات آنلاین را تسهیل می‌کند تا نیاز‌های مختلف کاربران را برآورده کند.  

راه اندازی «ژیژیااوبااو» بازتاب روشنی از بلوغ مداوم صنعت هوش مصنوعی در چین است که در سال‌های اخیر شاهد ظهور چندین برنامه کاربردی موفق بوده است. این تکامل، چشم‌انداز فناوریِ به‌سرعت در حال تغییر را در چین نشان می‌دهد که چگونه نوآوری‌ها در هوش مصنوعی همچنان نحوه تعامل کاربران با فناوری و دسترسی به خدمات در دنیای دیجیتال را تغییر می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر