صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حسینعلی قبادی» را به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» این وزارتخانه منصوب کرد.
کد خبر : 930605

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین سیمایی صرّاف امروز، پنجشنبه ۱۵ شهریور طی حکمی خطاب به حسینعلی قبادی نوشته است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد‌های اساسی دولت وفاق ملی و با جلب مشارکت همکاران آن مرکز، ضمن اصلاح ساختارها، بهینه‌سازی فرآیند‌ها و روزآمدسازی آئین‌نامه‌ها و به کارگیری روش‌های نوین، اقدامات اساسی را برای جذب اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و تأمین منابع انسانی نخبه و کارآمد در دانشگاه‌ها به عمل آورید.

وزیر علوم افزود: مقتضی است با برنامه‌ریزی و کارشناسی دانش‌بنیان برای تحقق اسناد فرادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و دیپلماسی و مرجعیت علمی اهتمام ورزید.

حسینعلی قبادی، متولد ۱۳۳۷ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رشته زبان و ادبیات فارسی است. وی حائز رتبه در جشنواره خوارزمی، جشنواره رساله دکتری برتر سال، جشنواره قلم زرین و جشنواره ادبی جلال آل احمد و پژوهشگر برتر سال در دانشگاه تربیت مدرس شده است.

وی همچنین عضو هیئت تحریریه مجلات و چندین انجمن علمی، سردبیر مجله پژوهش زبان و ادبیات فارسی است و در کنار سوابق اجرایی، در همایش‌های متعدد بین‌المللی داخل و خارج کشور سخنرانی علمی داشته است. از وی تاکنون ۱۱۷ مقاله علمی-پژوهشی، بیش از ۴۰ مقاله کنفرانسی و ۹ جلد کتاب نشر یافته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های محمد خلج امیرحسینی رئیس سابق مرکز جذب اعضای هیئت علمی، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر