صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

دستاوردهای دیدار مسئولین فدراسیون تیراندازی و صنایع شهدای هفتم تیر اصفهان در خصوص فشنگ‌های ورزشی خفیف

مسئولین فدراسیون تیراندازی و صنایع شهدای هفتم تیر اصفهان دیدار کردند. 
کد خبر : 930569

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با هماهنگی مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و پیگیری کمیته سلاح و مهمات فدراسیون، عباس محمدی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه علی حیدری و علی گل محمدی از صنایع شهدای هفتم تیر اصفهان بازدید کردند.

محمدی و تیم‌ همراه در حاشیه این بازدید با مسیولان صنایع شهدای هفتم تیر اصفهان دیدار کردند که در پایان توافقات خوبی جهت افزایش کیفیت و تولید فشنگ کالیبر 022 ورزشی (خفیف) صورت گرفت.

عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص گفت: در گذشته  تلاش های خوبی از سوی این صنایع به منظور افزایش کیفیت فشنگ‌ها انجام شده بود که ما از مسئولین این امر کمال قدردانی را داریم. در این جلسه نیز مقرر شد ضمن گسترش بیشتر تعاملات بین فدراسیون و صنایع هفت تیراصفهان،  با حضور مستمر کارشناسان فدراسیون تیراندازی شاهد افزایش هر چه بیشتر فشنگ‌های تولیدی داخل و نزدیک شدن به کیفیت و کمیت در سطح جهانی آن باشیم.

در این نشست مقرر شد فدراسیون تیراندازی اطلاعات دقیق بالستیک فشنگ‌های خارجی را به عنوان نمونه در اختیار این صنایع قرار دهد و همچنین جلسات فی ما بین دو بخش تداوم داشته باشد.

ثبت سفارش از سوی فدراسیون و تهیه فشنگ از طرف این صنایع از برندهای معتبر خارجی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.همچنین با توجه به اینکه فدراسیون تیراندازی می تواند مبلغ و ویترین این صنعت برای بازار داخلی و خارجی باشد، استقبال خوبی از سوی مسئولین صنایع به منظور افزایش تعاملات صورت گرفت.

گفتنی است، در صورت افزایش راندمان تولید فشنگ ورزشی خفیف، با کاهش قیمت آن در سطح کشور و جذب بیشتر جوانان به این رشته رو‌به‌رو خواهیم بود و در کنار آن  امکان برگزاری لیگ در بخش خفیف در سطح نیروهای مسلح افزایش می یابد.  با ادامه این روند نیز ظرفیت و بستر برگزاری لیگ در هیات‌های استانی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر