صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم؛ میزبان برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی آزمون سراسری 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از میزبانی برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی آزمون سراسری در رشته‌های پزشکی‌، پرستاری و مامایی در دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم خبر داد. 
کد خبر : 930566

محمد حیدری نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از میزبانی برترین رتبه‌های گروه علوم‌تجربی آزمون سراسری در رشته‌های پزشکی‌، پرستاری و مامایی در دانشکده بین‌المللی پزشکی قشم خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: دانشکده پزشکی این دانشگاه بهمن‌ ۱۳۸۸ با جذب ۲۸ دانشجو در رشته دکتری عمومی آغاز به کار کرد و اکنون  دارای رشته‌های  پزشکی، پرستاری و  مامایی، ۱۵ عضو هیات علمی و  ۳۸۰ دانشجو است. 

وی افزود: دانشجویان پزشکی، دوره بالینی خود را در بیمارستان‌های طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی و علوم پزشکی بندرعباس طی می‌کنند. تاکنون ۲۵۳ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشکده وارد سیستم بهداشت و درمان شده‌اند. 

حیدری نارمندی خاطرنشان کرد: در دهه گذشته شاهد درخشش و افتخارآفرینی دانشجویان این دانشکده در کشور بوده‌ایم و در این راستا می‌توان کسب رتبه برتر آزمون علوم پایه در سال ۱۳۹۳، کسب مدال طلای حیطه استدلال بالینی توسط آقای فرید محمدی، کسب مدال نقره در المپیاد علمی علوم پزشکی در سال 1398 در مسابقات تیمی، کسب مدال برنز در مسابقات انفرادی،  کسب مدال نقره در حیطه استدلال بالینی در سال 1402 توسط خانم هلیا احدی فرد و کسب مدال برنز در حیطه کارآفرینی در سال 1402 توسط خانم فاطمه کریمی‌پناه را ذکر کرد.

وی از  قبولی 96 نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشکده در رشته‌های تخصصی در بهترین دانشگاه‌های سراسری کشور اشاره کرد وگفت: قرارگرفتن نام برخی از  دانشجویان این دانشکده در سال‌های 88، 89، 90 و 95  در فهرست دانشجویان یک درصد برتر کشور از دیگر افتخارات این دانشکده در طی فعالیت خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر