صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۴ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین مطرح کرد؛

برگزاری لیگ برتر فوتبال در قزوین به جوانان این استان شور و نشاط داد/ برای المپین های خود جوایز خوبی در نظر گرفتیم

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در قزوین چه در بخش گردشگری چه در بخش شور و نشاط جوانان قزوین، قطعا اثر گذار بوده است.
کد خبر : 930561

محسن جواهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در خصوص عملکرد ورزشی استان قزوین در یک سال اخیر گفت: امسال به این دلیل که سال المپیک بود، استان قزوین 4 المپین داشت که 3 ورزشکار و 1 مربی بود را شامل می شد که این موضوع حاصل زحمات ورزشکاران و هیئت ها بوده است. در این رقابت ها اولین نقره المپیک بعد از انقلاب توسط مهران برخورداری برای استان قزوین به ارمغان آمد. مقام چهارمی سنگ نوردی توسط رضا علیپور، مقام پنجمی وزنه برداری توسط میرمصطفی جوادی و حضور محمدرضا خیرخواه به عنوان سرمربی مهدی الفتی در فینال المپیک رشته ژیمناستیک، همگی دستاورد های بزرگی برای استان قزوین بود. همچنین در پارالمپیک پاریس ما دو نماینده داریم. احمد ملاحسینی مربی نامدار قزوینی تیم ملی پارا وزنه و داود علیپوریان ملی پوش والیبال نشسته در پارالمپیک پاریس از نمایندگان این استان هستند.

وی در باره پاداش به المپین ها افزود: هم در مراسم بدرقه آنها به المپیک و پارالمپیک و هم در استقبال از آنها مراسم باشکوهی برگزار شد. جوایز خوبی از طرف شهرداری و شورای شهر برای این عزیزان درنظر گرفته شده است تا انگیزه آنها را برای ادامه مسیر بیشتر کند. 

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر  فوتبال در استان قزوین تصریح کرد: علاوه بر المپیک، موفقیت دیگر حضور تیم شمس آذر نماینده استان قزوین در لیگ برتر فوتبال کشور است که قطعا یک برندی برای استان ما است و چه در بخش گردشگری چه در بخش شور و نشاط جوانان قزوین اثر گذار است. از دیگر دستاوردهای بزرگ ما می توان به برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه 15 هزار نفره استان قزوین اشاره کرد که مملو از جمعیت چه آقا وچه خانم می شود. امکانات خوبی فراهم شده است و حتی تیم های بزرگی در این ورزشگاه میزبانی می کنند. 

جواهری در پاسخ به این سوال که استان قزوین در رشته های منهای فوتبال چه عملکردی داشته است گفت: این موفقیت ها فقط به فوتبال ختم نمی شود. در لیگ برتر فوتسال تیم کراپ الوند را داریم. چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان عملکرد خوبی را داشتیم. به مناسبت روز قزوین مسابقات مختلفی را به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار کردیم. برگزاری مسابقات کاراته در سه روز در دو بخش بانوان و آقایان و برگزاری مسابقات بزرگ شطرنج جام شهید رجایی در 6 روز با میزبانی از 415 شرکت کننده از 28 استان کشور رکورد خوبی برای ما بود. 

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشوری در رشته دوچرخه سواری در رده های سنی مختلف در استان قزوین برگزار شد. تمامی فدراسیون های استان های کشور و ورزشکاران رضایت مندی خود را از این میزبانی اعلام کردند. در مسابقات لیگ و قهرمانی منطقه ای والیبال، در قهرمانی کشوری پسران هندبال و بسکتبال میزبان بوده ایم. تمامی این میزبانی ها طی 5 تا 6 ماه گذشته برگزار شد.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: در بیشتر رشته ها مسابقات انتخابی استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری برگزار خواهیم کرد. قهرمانان خود را می خواهیم به مسابقات مختلفی اعزام کنیم. ملیکا نجفی در رشته بیلیارد برای مسابقات جهانی به هندوستان رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر