صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

چهره‌های دانشگاهی از رویش‌های انقلاب هستند

فرماندار شهرستان ممسنی گفت: چهره‌های دانشگاه اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان همه از رویش‌های انقلاب و سند افتخار هستند.
کد خبر : 930513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به منظور بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید (رجایی و باهنر) دانشگاهیان دانشگاه آزاد ممسنی با عبدالکریم انصاری فرماندار و کارکنان فرمانداری ممسنی دیدار و گفتگو کردند.

عبدالکریم انصاری فرماندار شهرستان ممسنی در این دیدار با تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به اهمیت و جایگاه این دانشگاه اشاره کرد و افزود: چهره‌های دانشگاه اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان همه از رویش‌های انقلاب و هر کدام سند افتخاری برای ما هستند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بزرگترین مرکز آموزش عالی در شهرستان‌های ممسنی و رستم بوده که در مدت زمان اخیر برای فرمانداری و مجموعه شهرستان افتخار آفریده و سندی مبرهن و آشکار است.

این مسئول گفت: در حوزه آزمون‌های استخدامی، کنکور سراسری و آزمون‌های مختلف دانشگاه با توجه به داشتن امکانات و تجهیزات مناسب، بسیار به کار رونق بخشید و در حقیقت اگر مجموعه دانشگاه و مدیریت خوب و توانمند این واحد دانشگاهی نبود، قطعا وجهه شهرستان زیر سوال می‌رفت و کار بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان بر حمایت‌های خود در جهت توسعه و ارتقای دانشگاه تاکید و بیان کرد: هیئت رئیسه، مدیریت دانشگاه، روابط عمومی فعال، کارکنان و اساتید در مراسم مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی و فعالیت‌های ملی و راهپیمایی‌ها و عزاداری‌های شهرستان نقش بی بدیلی دارند و همیشه در صحنه هستند و حضور مثبت و ملموسی دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد حوزه مدیریتی دانشگاه در بخش‌های مختلف به تشریح مهمترین اهداف و برنامه‌های دانشگاه در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

 کریمی از مساعدت‌ و حمایت‌های فرماندار شهرستان از دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی قدردانی و برنامه‌ها و اهداف فرمانداری به عنوان نماینده سیاسی دولت در شهرستان ممسنی را در پیشرفت و توسعه شهرستان مناسب ارزیابی کرد.

 حجت الاسلام سیدرضا شمس الدینی رئیس اداره اموررفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نیز به ارائه نکات و نظراتی در حوزه امور فرهنگی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر