صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

رستمی: شهید امیرعبداللهیان الگویی برای بهره‌مندی از استاد تراز در دانشگاه‌هاست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شهید امیرعبداللهیان الگویی برای بهره‌مندی از استاد تراز، دانشجوی تراز و فارغ‌التحصیل تراز در دانشگاه‌هاست.
کد خبر : 930508

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا از دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور  در آیین نامگذاری دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به نام دیپلمات شهید حسین امیرعبداللهیان از سلسله برنامه‌های «نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» عنوان کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان در تحولات منطقه و فعالیت در حوزه دیپلماسی به مسئله فلسطین توجه ویژه داشت.

رستمی گفت: شهید امیرعبداللهیان در دوران طوفانی فلسطین و تحولات منطقه همواره به جبهه مقاومت توجه ویژه داشت و در کنار جایگاه برجسته دیپلماسی، باید به جایگاه علمی این شهید نیز توجه ویژه داشت.

وی یادآور شد: شهدا دارای ویژگی‌های برجسته هستند و شهید امیرعبداللهیان نیز علاوه بر دارابودن ویژگی‌های برجسته شهدا، یک دیپلمات برجسته و وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبدالهیان در کنار مواضع بین المللی، شخصیت علمی، استاد دانشگاه تهران و برآمده از دانشگاه بود، ادامه داد: این شهید الگویی برای داشتن استاد تراز، دانشجوی تراز و فارغ‌التحصیل تراز در دانشگاه‌ها است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: نامگذاری دانشکده مهم داروسازی دامغان به نام شهید، الگویی باشد که جریان‌های علمی برای حرکت در مسیر استقلال کشور، دانشجویان تراز و استادان تراز باید ادامه‌دهنده آن باشند.

به گزارش آنا، در پایان مراسم از سردیس شهید امیرعبداللهیان با حضور خانواده شهید، حجت الاسلام والمسلمین رستمی، سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و سردار طهرانی‌مقدم رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر