صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران؛

دانشجویان برای حل چالش سازمان‌ها جایزه می‌گیرند

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران از برگزاری مسابقه ایده برتر در این نمایشگاه خبر داد و توضیح داد: در این مسابقه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بررسی چالش‌های سازمان‌ها، راهکار ارائه می‌کنند و جوایزی از سوی سازمان‌ها دریافت خواهند کرد.
کد خبر : 930494
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشته امین، مدیرکل مهارت دانشگاه تهران گفت:دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ۲۳ تا ۲۵ مهر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌ها تا پایان هفته اول مهر فرصت دارند برای شرکت ثبت‌نام کنند.

وی گفت: فضاهای طراحی‌شده برای غرفه‌های نمایشگاه کار دانشگاه تهران دارای ظرفیت استقرار ۱۰۰ سازمان و شرکت است که تاکنون نیمی از این ظرفیت تکمیل شده است.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران بیان کرد: ثبت‌نام سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شرکت در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از طریق سایت (اینجا) انجام می‌شود و اکنون ثبت‌نام قطعی برای حضور ۵۵ شرکت فعال در حوزه‌های مواد غذایی، خودرویی، بانک و بیمه، خدمات الکترونیک، آموزشی و پژوهشی، نفت و پتروشیمی، فناوری اطلاعات و غیره صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه شرکت‌های استارتاپی دارای حضور ویژه در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران هستند، به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در این نمایشگاه برای مخاطبان خبر داد و گفت: جلسات گفت‌وگویی با حضور مدیران عامل و فعالان صنعت برای تبادل تجربه برگزار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران از برگزاری مسابقه ایده برتر در این نمایشگاه خبر داد و توضیح داد: در این مسابقه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بررسی چالش‌های سازمان‌ها، راهکار ارائه می‌کنند و جوایزی از سوی سازمان‌ها دریافت خواهند کرد.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران با اعلام اینکه تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل جویای کار نسبت به ارسال رزومه به دبیرخانه دومین جشنواره کار دانشگاه تهران اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها اعلام شده است که جذب نیروی مورد نیاز در این فرصت‌های شغلی همزمان با نمایشگاه کار صورت می‌گیرد.

امین تاکید کرد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها می‌توانند رزومه‌ خود را در سایت نمایشگاه کار ارسال کنند. از هفته قبل از شروع نمایشگاه، فرصت‌های شغلی کارفرمایان در سایت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی ویژه منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه کار دانشگاه تهران، برندهای کارفرمایی برتر از نظر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معرفی و تقدیر می‌شوند. در نمایشگاه کار امسال اولین لیگ مهارتی دانشجویان دانشگاه تهران معرفی و مشارکت‌کنندگان و حامیان سازمانی تعیین می‌شوند و در بهمن ماه نیز مرحله اول این لیگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر