صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سخنگوی شورای شهر انتخاب جایگزین برای زاکانی در یک جلسه غیر علنی را تکذیب کرد

سخنگوی شورای شهر انتخاب جایگزین برای زاکانی در یک جلسه غیر علنی با رای مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران را تکذیب کرد.
کد خبر : 930436

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، خبری مبنی بر کسب رای مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران برای جایگزین علیرضا زاکانی شهردار تهران در فضای مجازی منتشر شد.

در همین‌ راستا علی رضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این خبر اظهار کرد: متاسفانه هرچند روز یک بار اخباری بر ضد مدیریت شهری و به صورت سرگرمی از سوی افرادی که با گفتمان انقلاب زاویه دارند منتشر می شود و امپراطوری‌های«فیک نیوز» نیز از این اخبار استفاده می کنند. در خبر درج شده بود که ۳۰ عضو در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۲۱ نفر است که اکثریت اعضا با شهردار تهران همراه هستند و در سال آخر نیز این همراهی وجود خواهد داشت. شورای ششم بر اساس مشی قانونی و شفافیت از روز اول به فعالیت خود پرداخته است.

نادعلی تاکید کرد: شهروندان گرامی به اخبار فیک نیوزها و امپراطوری دروغ پراکنی توجه نداشته باشند. در سال آخر مدیریت شهری ششم به سرانجام رسیدن بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت ها را شورا و شهرداری دنبال خواهد کرد و نباید به حاشیه ها توجه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر