صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
در خیمه الحسین (ع) برگزار می‌شو‌د؛

سه شب ویژه برنامه کودکانه «یا ضامن آهو» در میدان مشاهیر 

خیمه‌الحسین (ع) در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد سه شب پایانی ماه صفر (۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۳) از ساعت ۲۰ با ویژه برنامه «یا ضامن آهو» میزبان کودکان و والدین آنها خواهد بود. 
کد خبر : 930404

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سه شب پایانی ماه صفر (۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۳) بزرگداشت، مرثیه و تعزیه ویژه کودکان در خیمه الحسین (ع) با عنوان «یا ضامن آهو» در میدان مشاهیر برگزار می‌شود. 

این ویژه برنامه با توجه به نگاه ویژه‌ای که پیامبر اکرم (ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) به کودکان داشتند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در نظر گرفته شده و برنامه‌های متنوعی با همین دیدگاه تدارک دیده شده است. 

نقاشی بر روی صورت، قصه گویی، نقاشی بر روی پارچه‌ای به ابعاد ۴ در یک متر در زمینه داستان‌هایی درباره ائمه، ساخت کاردستی و پخش کلیپ‌های کودکانه عزاداری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده این سه شب خواهد بود. 

همچنین در زمان قصه‌گویی، عزاداری‌های کودکانه و گرفتن عکس‌های یادگاری، تن‌پوش‌های عروسکی کودکان و خانواده آنها را همراهی خواهد کرد. 

ضمن آنکه نوجوانان حسینی در چای‌خانه ام‌البنین میزبان کودکان و والدین آنها بوده و با چای و شربت از آنها پذیرایی به عمل می‌آورند. 
گفتنی است علاقمندان در زمان حضور در این مراسم می‌توانند از نمایشگاه عکس «رضیع الصغیر» که تصاویری از کودکان در عزاداری‌های‌شان است بازدید کنند. 

خانواده‌ها به منظور حضور در مراسم «یا ضامن آهو» می‌توانند ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ به آدرس بلوار نلسون ماندلا، بوستان نوروز، میدان مشاهیر، خیمه الحسین (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر