صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد گرمسار با یک شرکت دارویی

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با یک شرکت دارویی در جلسه‌ای با حضور مسئولان به امضا رسید.
کد خبر : 930218

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با نمایندگی زهرا چالدره و با امضای مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از یک طرف و از طرف دیگر سیفی نوفرستی رئیس هیئت مدیره شرکت آرتا دارو آداک (در زمینه تولید دارو‌های انسانی)، امضا و مبادله شد.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی و از آنجا که همکاری و ارتباط فی‌مابین دانشگاه و صنعت، می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک یاری رساند به امضا رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه، انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و رفع نیاز‌های متقابل است. از اهداف این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته فی‌مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل می‌توان نام برد.

در این نشست در زمینه‌های مختلف ازجمله برگزاری دوره‌های آموزشی، وبینار علمی، انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی، طرح پویش، رویداد صدرا، کارآموزی و کارورزی، همکاری در انجام بازدید‌های علمی، همکاری در راه‌اندازی هسته‌ها و واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های علمی و برپایی نمایشگاه‌های علمی؛ تحقیقی و فناوری بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر