صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

قائم مقام استقلال خوزستان: غیرت پورقاز اجازه نمی‌دهدکه زیر قولش بزند/ رضایت ملی‌پوشان را جلب می‌کنیم

علی پورکیانی گفت: مدیران باشگاه استقلال تهران به دنبال جذب پژمان منتظری بودند و به همین دلیل دنبال بازیکن دیگری نرفتند اما زمانی که از جذب منتظری ناامید شدند مذاکره با پورقاز را آغاز کردند.
کد خبر : 93019

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر چند مهره کلیدی خودش را از دست داد. مسئولان استقلال خوزستان برای جایگزین کردن موسی کولیبالی با عزت پورقاز مدافع ملی‌پوش ملوان به توافق رسیدند اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور پورقاز در استقلال تهران به گوش می‌رسد که این خبر از سوی مسئولان استقلال خوزستان تکذیب شد.


علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شایعات مذاکرات پورقاز با استقلال تهران گفت: «بعد از جدایی موسی کولیبالی با تصمیم کادر فنی، باشگاه با عزت پورقاز وارد مذاکره شد و توافقات اولیه برای حضور این بازیکن در اهواز انجام شد. در واقع اولین باشگاهی که با پورقاز وارد مذاکره شد ما بودیم و در حال حاضر هم این بازیکن اعلام کرد که به عهدش پایبند است و برای فصل بعد در استقلال خوزستان به میدان می‌رود.»


وی ادامه داد: «مدیران باشگاه استقلال تهران به دنبال جذب پژمان منتظری بود به همین دلیل دنبال بازیکن دیگری نرفتند اما زمانی که از جذب منتظری ناامید شد مذاکره با پورقاز را آغاز کردند. البته این مساله از نظر قانونی مشکلی ندارد اما غیرت پورقاز اجازه نمی‌دهد که زیر قولش بزند و با استقلال تهران به توافق برسد.»


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جذب مهره‌های دیگر این تیم در روزهای آینده افزود: «ما مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم و این بازیکنان هیچ قراردادی با باشگاه دیگر ندارند. از نظر ما مذاکره با بازیکنی که با یک تیم دیگر قرارداد دارد کار غیر اخلاقی است و مسئولان استقلال خوزستان هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهند.»


پورکیانی در رابطه با رقم قرارداد ملی‌پوشان این تیم در فصل بعد رقابت‌ها گفت: «محمد طیبی، رحیم زهیوی و عزت پورقاز بازیکنان ملی‌پوش ما هستند و قطعا قراردادهای آنها باید در حد و اندازه بازیکن ملی‌پوش باشد. باشگاه هم به این امر واقف است و رضایت این بازیکنان را جلب می کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر