صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
با موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شد؛

تأسیس چهار پژوهشکده، دو مرکز تحقیقات و یک دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاسیس چهار پژوهشکده، دو مرکز تحقیقات و یک دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی موافقت کرد.
کد خبر : 930187

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، با تاسیس پژوهشکده بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری با مشمولیت مراکز تحقیقات بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری، بیماری‌های مزمن کلیه و سلول‌های بنیادی دستگاه ادراری تناسلی در دانشگاه موافقت شد.

همچنین با تاسیس پژوهشکده بیماری‌های متابولیک و چاقی با مشمولیت مراکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های متابولیک، پیشگیری و درمان چاقی و تعیین کننده‌های اجتماعی سلامت در دانشگاه موافقت صورت گرفت.

براساس این گزارش موافقت با تاسیس پژوهشکده علوم اعصاب و شناخت با مشمولیت مراکز تحقیقات علوم اعصاب، نوروفیزیولوژی و نوروبیولوژی و تاسیس پژوهشکده بیولوژی مولکولی غدد درون ریز با مشمولیت مراکز تحقیقات سلولی مولکولی غدد درون ریز، فیزیولوژی غدد درون ریز و اندوکرینولوژی تولید مثل در دانشگاه از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود.

همچنین در نشست مذکور با تاسیس مرکز تحقیقات ژنومیک در دانشگاه موافقت قطعی و با تاسیس مرکز تحقیقات مراقبت‌های تسکینی و دانشکده روانشناسی و سلامت اجتماعی موافقت اصولی صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر