صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی سال 1403 برگزار شد

با حضور بیش از 21 هزار داوطلب دختر و پسر، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال جاری، از روز پنج‌شنبه 8 شهریور ماه در سراسر کشور انجام شد.
کد خبر : 930175

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1403 (شیوه پذیرش با آزمون) از روز پنج شنبه مورخ 8 شهریور ماه در بخش پسران  و روز جمعه 9 شهریور ماه در بخش دختران برگزار شد؛  همچنین این آزمون به صورت استثنا در حوزه دختران دانشگاه فردوسی مشهد امروز 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

این رویداد بزرگ ملی با حضور بیش از 21 هزار داوطلب در 27 حوزه امتحانی، با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور و مشارکت بیش از 1500 نفر از نیروهای آموزش‌ دیده و متخصص از جمله اعضای هیأت علمی، استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته علوم ورزشی به‌ عنوان کادر اجرایی و داوری آزمون  به اجرا درآمد همچنین 54 ناظر به نمایندگی از «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در تمامی حوزه‌ها (دختران و پسران)، به همراه «نمایندگان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» به‌ صورت تمام‌وقت حضور داشتند.

آزمون عملی سال جاری شامل 7 مرحله، تحت عنوان: «مجموعه آزمون 7 خان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» بود که مراحل آزمون به ترتیب شامل: کشش بارفیکس خوابیده در ۲۰ ثانیه، دریبل فوتبال و بسکتبال، دراز و نشست در ۳۰ ثانیه، پرش جفت از موانع، آزمون دوی ۴ در ۹ متر، پرتاب توپ طبی و دوی ۲۵۰ متر برای آقایان/ دوی ۱۵۰ متر برای بانوان انجام شد. لازم به ذکر است، از هریک از داوطلبان پیش از شرکت در آزمون عملی، در تمامی حوزه‌ها، تست ارزیابی وضعیت بدنی، سلامت و معاینات پزشکی به عمل آمد.

شایان ذکر است، آزمون عملی صرفاً یک‌ مرتبه در سال 1403 (تاریخ 8 لغایت 10 شهریور ماه) برگزار می‌شود و در صورت عدم شرکت هریک از داوطلبان در آزمون عملی، امکان قبولی آنها در «رشته علوم ورزشی/ شیوه با آزمون» وجود نخواهد داشت. همچنین نمره آزمون عملی همانند یک درس تخصصی با ضریب 12 در هنگام اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال 1403 برای این رشته (شیوه با آزمون) اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر